سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث دوشنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۰ بخوانید؛

از دستگیری سارقان تا کشف محموله کالای قاچاق در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز دوشنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارق حرفه‌ای منزل در کارون با دستان بسته

سرهنگ رئیس علی عبدولی فرمانده انتظامی کارون گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات تحقیقات اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات پلیس سارق به ۴ فقره سرقت منزل اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

توقیف محموله کالای قاچاق در اهواز

سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان بیان داشت: در ادامه مبارزه بی وقفه با قاچاقچیان کالا و ارز، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز اهواز حین کنترل محور‌های مواصلاتی آزاد راه خلیج فارس "اهواز _بندر امام" با کار اطلاعاتی یک دستگاه وانت آریسان حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او به کشف ۴ دستگاه کولرگازی دوتیکه فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی به ارزش بالغ بر یک میلیارد ریال اشاره و اظهار کرد: در این ارتباط یک متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

برق دستبند بر دستان سارق حرفه‌ای در حمیدیه

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و عوامل انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی پلیس به ۵ فقره سرقت از قبیل موتورسیکلت و اماکن خصوصی اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سارق حرفه‌ای سیم برق در دزفول با دستان بسته

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ با گشت زنی هدفمند در مناطق جرم خیز موفق شدند یک سارق حرفه‌ای را حین سرقت سیم‌های برق شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

او با بیان اینکه در بازرسی به عمل آمده از متهم ابزار و آلات سرقت سیم برق کشف شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی پلیس به ۱۰ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان دزفول اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

پلیس اهواز دستان سارق حرفه‌ای را بست

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف در یکی از مناطق شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۳۳ با کار اطلاعاتی هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل امده تاکنون ۴ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، اظهار داشت: متهم در بازجویی پلیس به ۲ فقره سرقت به عنف و ۵ فقره سرقت موبایل قاپی معترف و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

دستبند پلیس بر دستان سارق منزل در شادگان

سرهنگ اسکندر جماشیانی فرمانده انتظامی شادگان بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات تخصصی یک سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر نمود.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۳ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شادگان اعتراف کرد، افزود: او پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شد، اما از شهروندان خواهمشندیم هرگونه موارد مشکوک را در خصوص اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.