سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان همدان:

ناجا در جلب مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش موثری داشت

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: نیروی انتظامی علاوه بر برقراری امنیت، در جلب مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد کار‌های موثر و ماندگاری داشت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردارسلمان امیری,فرمانده انتظامی استان همدان در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر در جمع کارکنان انتظامی استان همدان بیان کرد: مردم در انتخابات مشارکت مطلوبی داشتند و اقدامات خوبی در حوزه سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در این زمینه شکل گرفته است.  

او افزود: عقیدتی سیاسی انتظامی استان همدان حدود ۳۰۰ جلسه درون سازمانی با اعزام هادیان سیاسی در این استان برگزار کرد که آثار و برکات این جلسه‌ها را در انتخابات دیدیم.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه هادیان سیاسی جلسات موثری هم با رای اولی‌ها برگزار کردند اظهار داشت: این اتفاق مبارک و خلاقانه نشان عزم و اراده سازمان عقیدتی سیاسی ناجا است که در انتخابات امسال خود را نشان داد و شاهد حماسه‌ای چشمگیر بودیم.  

سردار امیری یادآوری کرد: در حماسه بزرگ ۲۸ خرداد امسال شاهد نقطه عطف در جمهوری اسلامی بودیم و ناجا هم در برقراری نظم و امنیت در حوزه انتخابات یک اتفاق مثال زدنی را رقم زد.  

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: هفت مرحله پویش همدلی مومنانه در راستای منویات رهبری توسط انتظامی استان همدان از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون اجرا شده که نتیجه آن توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۴۹۵ میلیون تومان بوده است.  

سردار امیری افزود: هفتمین مرحله این رزمایش امروز با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا و با شعار "نذر رضوی" و توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی به مرحله اجرا درآمد.  

او اظهار داشت: نیروی انتظامی استان همدان از ظرفیت خیران نیک اندیش و دریافت کمک ۲ میلیارد تومانی برای ساخت نمازخانه در یگان‌های انتظامی استفاده کرده است.

فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: مقام معظم انقلاب انتظار شکل گیری پلیس در تراز سربازان امام زمان (عج) با تاسی از شهیدان سردار سلیمانی و همدانی دارند.

 منبع: ایرنا

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.