فرماندار نهاوند گفت: در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بیش از ۴۷ هزار نفر به حجت الاسلام رییسی، رییس جمهور منتخب رأی دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری، فرماندار نهاوند اظهار داشت: در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۵۱ درصد از واجدان شرایط رای در این شهرستان شرکت کردند که از حضور و مشارکت حداکثری مردم نهاوند در این انتخابات قدردانی می‌کنیم.

او افزود: مجموع آراء ماخوذه و برگه تعرفه‌های رای صحیح و باطله در این شهرستان ۷۷ هزار و ۴۹۹ برگ تعرفه رای بود.

ناصری بیان کرد: پس از شمارش آرا، سید ابراهیم رئیسی ۴۷ هزار و ۳۴۲ رای، محسن رضایی ۹هزار و ۲۵۱ رای، عبدالناصر همتی ۵هزار و ۵۹۱ رای و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی یک هزار و ۸۰۴ رای را در شهرستان نهاوند کسب کردند.

فرماندار نهاوند ادامه داد: از ۱۱۲ شعبه اخذ رای در شهر نهاوند و بخش مرکزی سیدابراهیم رئیسی ۲۹ هزار و۸۶۲ رای، محسن رضایی ۵هزار و ۳۶۷ رای، عبدالناصر همتی ۳هزار و ۴۰۲رای و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی یک هزار و ۲۹۷ رای کسب کردند.

ناصری افزود: همچنین در بخش فیروزان سیدابراهیم رئیسی ۸ هزار و ۹۷۱ رای، محسن رضایی، یک‌هزار و ۷۶۲ رای، عبدالناصر همتی یک هزار و۳۴۵ و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی ۳۰۶ رای را کسب کردند.

این مسئول اظهار داشت: در بخش زرین‌دشت سیدابراهیم رئیسی ۴هزار و ۲۵۸ رای، محسن رضایی یک هزار و۹۸ رای، عبدالناصر همتی ۳۳۹ رای و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی ۹۰ رای را به خود اختصاص دادند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: در بخش گیان هم سیدابراهیم رئیسی ۴ هزار و ۲۵۱ رای، محسن رضایی یک هزار و ۲۴ رای، عبدالناصر همتی ۵۰۵ رای و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی ۱۱۱ رای را کسب کرد.

مشارکت مردم نهاوند در انتخابات ۵۱.۷ درصد گزارش شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.