سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیمت اجاره بهای مسکن در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه وبویراحمد از افزایش ۱۵ درصدی قیمت اجاره بهای مسکن در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، براتعلی صالحی مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به مصوبه ستاد کرونا به ۱۵ درصد افزایش قیمت در اجاره بها مجوز داده می‌شود.

صالحی  در خصوص آخرین اقدامات برای نظارت بر املاک، مسکن و اجاره  در جلسه‌ ای با حاجی زاده معاون عمرانی استاندار  کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، در جلسه ای موضوع افزایش قیمت مسکن با توجه به مصالح به کار گرفته شده مورد بررسی قرار گرفت.

او با بیان اینکه با همکاری صنعت و معدن، گروهی از تعزیرات، اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه به بنگاه‌های املاک بنگاه‌های املاک را  رصد کردند گفت: در بررسی‌های انجام شده واحد‌های صنفی بدون پروانه مورد نظارت قرار می‌گیرد.

صالحی با بیان اینکه در بخش اصناف، همه بنگاه‌ های املاک موظف شدند از سامانه و کد رهگیری استفاده کنند اضافه کرد: نوع قرار داد باید از طریق سامانه تحویل داده شود تا فرار مالیاتی و افزایش قیمت اجاره بها بیش از ۱۵ درصد مشاهده نشود.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
همشهری
۱۶:۴۶ ۰۷ تير ۱۴۰۰
سلام این مدیر مسول که خودش یا رایگان نشسته یا با قیمت پایین نفرمود کی جوابگوی مستأجرینی هست که بالای ۴۰ درصد افزایش قیمت داشتند و دارن زیر بار اجاره بها کمر خم میکنن چرا فقط در حرف و گفتگو قشنگ حرف میزنند نه در عمل از بازار اطلاعی دارند که رهن و اجاره بهای شهر یاسوج داره سر به فلک میکشه و خودشو با خونه لوکلس شمال تهران مقایسه میکنه
رسانه ها لطف کنند زبان مردم و طرف مردم باشند و واقعیت ها را انتشار بدن نه حرف مسولینی که درد مردم را نه درک میکنن نه چشیدن