سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذری جهرمی وارد فرودگاه شیراز شد

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات لحظاتی پیش سفر یک روزه خود را با استقبال استاندار فارس و جمعی از مسئولان با ورود به فرودگاه شیراز آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور انجام سفر یک روزه و افتتاح طرح‌های ارتباطی استان فارس وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فرودگاه شیراز مورد استقبال عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و جمعی از مسئولان و مدیران قرار گرفت.

آذری جهرمی پروژه‌های ارتباطی فارس را افتتاح و پوشش ۹۷ درصدی روستا‌های این استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت را رونمایی می‌کند.

وزیر ارتباطات پیش از این سفر در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: تمام ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت استان فارس که یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر آن در روستا زندگی می‌کنند، به جز ۴۳ هزار نفر به اینترنت متصل شدند. امروز پوشش روستایی استان فارس به ۹۷ درصد رسید.

بنابراین در مراسمی که ساعتی بعد به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود، دسترسی تعدادی از روستا‌های استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت، توسعه پوشش ارتباطات سیار شهری، تکمیل پوشش ارتباطات سیار جاده‌ای و توسعه تلفن ثابت به بهره‌برداری می‌رسند.

حضور در اداره کل پست استان فارس و افتتاح مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات پست استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه شیراز از دیگر برنامه‌های وزیر ارتباطات در سفر به شیراز خواهد بود.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.