سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح شوق رویش در کرمان

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: طرح شوق رویش ویژه اعضای جوان هلال احمر در ۵۵۲ کانون برای تابستان امسال اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابراهیم بابایی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در تابستان امسال با اجرای طرح شوق رویش برنامه‌های مختلفی از قبیل آموزش‌های بشردوستانه، اجتماعی، مذهبی، کلاس‌های امدادو نجات، پیشگیری از اعتیاد، آشنایی با اصول و اهداف جمعیت هلال احمر و مسابقات فرهنگی و امدادی به جامعه هدف ارائه می‌شود.

او با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت جوانان با هدف بروز استعداد‌ها و توانایی‌های آنان افزود: امسال نیز همانند پارسال به دلیل پیشگیری از گسترش و شیوع بیماری کووید ۱۹ اجرای طرح‌ها و برنامه‌های تابستانی (شوق رویش) به صورت حضوری و در اجتماعات گسترده امکان پذیر نیست.

بابایی با اشاره به اپیدمی و شرایط انتشار ویروس کرونا، اولویت برگزاری برنامه‌های ابتکاری و پیشنهادی را در فضای مجازی عنوان کرد و افزود: در صورت صلاح دید روسای شعب اعضای جوانان می‌توانند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برنامه‌های اوقات فراغت را در فضای باز و با حضور تعداد محدودی از اعضا برگزار کنند.

او عنوان کرد: کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی و اجرای طرح پیمان پیرامون مبارزه با مواد مخدر، دوره‌های آموزشی هنری، مهارت‌های زندگی، پیشگیری و اطفا حریق در عرصه‌های منابع طبیعی اجرای طرح ناظران سلامت، طرح یاس و سایر برنامه‌های ابلاغی از سوی سازمان جوانان در ۵۵۲ کانون دانشجویی، جوانان، روستایی، طلاب و دانش آموزی و ۱۴۰ خانه هلال در قالب برنامه‌های اوقات فراغت تابستان امسال اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.