سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منابع طبیعی استان همدان در دیدار چهره به چهره‌ی مردمی رتبه نخست کشور را کسب کرد

اداره کل منابع طبیعی استان همدان در زمینه اجرای برنامه‌های ملاقات مردمی، رتبه نخست را در بین ادارات کل منابع طبیعی سراسر کشور به دست آورد.

مهرداد آزادی مسئول روابط عمومی منابع طبیعی وآبخیزداری استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: این اداره کل با اجرای ۴۸ برنامه وتعداد ۱۹۹ ملاقات با مردم توانست رتبه نخست اجرای این برنامه‌ها را در سال ۹۹ کسب نماید.

او افزود: اداره کل منابع طبیعی استان همدان با بالاترین عملکرد اقدام مثبت (۱۰۰ درصد) توانست رتبه اول را در بین ادارات کل منابع طبیعی استان‌های کشور کسب کند.

آزادی بیان کرد: روح الله بشارت مدیرکل مرکزارتباط مردمی و سفر‌های ریاست جمهوری اسلامی ایران با ارسال گزارش بر قدردانی از مدیران دارای عملکرد مثبت در این زمینه تأکید کرده است.

این مسئول گفت: وظیفه اصلی ما خدمتگزاری به مردم، تکریم مراجعان و تحقق حقوق شهروندی است و تلاش ما این است که با تمام توان، ضمن تحقق اهداف دولت، رضایت مردم، مجریان و بهره برداران منابع طبیعی را جلب نماییم.

او یادآوری شد: ما خود را همواره متعهد به اجرای مفاد حقوق شهروندی و رعایت شأن و جایگاه و تأمین رضایت مردم و بهره برداران منابع طبیعی می‌دانیم که الکترونیکی شدن اکثر خدمات گامی مهم در این جهت است.

آزادی منابع طبیعی را سرمایه‌های ارزشمند ملی عنوان کرد و گفت: مردم مهمترین وموثرترین نقش را در حفاظت از جنگل‌ها ومراتع بر عهده دارند و ذینفعان اصلی هستند و اراده ما جهت صیانت از حقوق شهروندی در قالب ابلاغ سند منشور حقوق اخلاقی کارکنان، تبلور یافته است.

مسئول روابط عمومی منابع طبیعی وآبخیزداری استان همدان ادامه داد: براساس بررسی، تجزیه و تحلیل عملکرد و نتایج حاصل از ارزیابی‌های به عمل آمده از سوی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در حوزه مشارکت در برنامه‌های دیدار چهره به چهره مدیران با مردم، مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان همدان موفق به کسب رتبه اول برنامه دیدار چهره به چهره با مردم در بین مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان‌ها شد که این موفقیت توفیقی ارزشمند برای مجموعه منابع طبیعی کشور و بالاخص سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.