سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیمکت عجیب فولادی‌ها / مصدومیت، بحران جدید تیم نکونام

تیم فولاد خوزستان در بازی مقابل سپاهان اصفهان بازیکنان زیادی را به علت مصدومیت همراه خود نداشت.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین مسابقه هفته بیست و چهارم لیگ برتر (جام خلیج فارس) امشب با برگزاری دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان به اتمام رسید. مسابقه‌ای که دیدار جذابی نبود و با تساوی بدون گل ۲ تیم به اتمام رسید.

در این بازی، تیم فولاد خوزستان با ترکیبی جدید خصوصا روی نیمکت خود حاضر شد. ترکیبی که دلیل آن هم مصدومیت‌های فراوان و یا حتی ابتلای بازیکنان فولاد به ویروس کرونا می‌تواند باشد.

لوسیانو پریرا، ایوب والی، میلاد بدرقه، سید مهران موسوی، عارف آقاسی، صابر حردانی، زبیر نیک‌نفس، یوسف کی‌شمس و شروین بزرگ از جمله بازیکنانی هستند که امروز در لیست فولاد به دلیل مصدومیت، ابتلا به کرونا و ... حضور نداشتند. علاوه بر این‌ها نکونام در بازی امشب دروازه بان اصلی خود یعنی محسن فروزان را نیز به علت محرومیت در اختیار نداشت.

همه این‌ها شاید عواملی بودند که تیم جواد نکونام در بازی امشب علی رغم برتری نسبی، در مقایسه با حریف اصفهانی خود از این تساوی راضی باشد و کسب یک امتیاز خانگی و ادامه روند شکست ناپذیری در اهواز را اتفاقی خوش برای خود بداند.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان با نتیجه صفر - صفر به اتمام رسید و فولادی‌ها با تساوی در این بازی ۳۵ امتیازی شدند و به رتبه پنجم جدول صعود کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.