سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار اصفهان:

حصه اصفهان دیگر یک منطقه محروم نیست

شهردار اصفهان گفت: منطقه حصه از آسیب‌های اجتماعی دور شده و تحقق عدالت فضایی در این منطقه توانسته امید را در دل مردم ایجاد کند.

قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در مراسم افتتاح ورزشگاه رستم منطقه حصه گفت:  حصه اصفهان دیگر یک منطقه محروم نیست، وقتی برای احداث ورزشگاه رستم تصمیم گرفته شد همه به میدان آمدند و بیش از ۷ میلیارد تومان برای آزادسازی زمین آن هزینه شد تا با صرف ۱۰ میلیارد تومان دیگر برای احداث و تجهیز آن، ورزشگاه رستم تکمیل و در اختیار شهروندان منطقه قرار گیرد.

او ادامه داد: منطقه حصه از آسیب‌های اجتماعی دور شده و تحقق عدالت فضایی در این منطقه توانسته امید را در دل مردم ایجاد کند تا آن‌ها از احداث سالن‌های ورزشی سخن بگویند، این مسیر باید مستمر باشد و به زودی در خیابان امام خمینی (ره) این منطقه، شاهد کلنگ زنی احداث ورزشگاه دیگری خواهیم بود.

شهردار اصفهان بیان کرد: از اینکه شهرنشینان را به رسمیت شناخته و برای تک تک آن‌ها حقوق قائل شدیم و گام‌های مؤثری برداشتیم خوشحال هستیم و این اقدامات را افتخاری برای اصفهان و ایران می‌دانیم به طوری که امروز اتباع بیگانه در منطقه حصه احساس آرامش می‌کنند و عرب‌هایی که زینبیه را محل اقامت خود برگزیدند، احساس تعلق می‌کنند.

نوروزی گفت: با تکمیل پروژه ساماندهی اطراف حرم زینبیه و احداث کامل خط دو مترو که از دارک آغاز شده، این منطقه به عنوان محور گردشگری و زیارتی به ظرفیت خوبی جهت ایجاد اشتغال و اقتصاد جدید تبدیل می‌شود که رفاه و آبادانی را به همراه می‌آورد.

او ادامه داد: البته این مسیر را باید تداوم بخشید چرا که باید مردم را به سمتی پیش ببریم که احساس غم، اندوه و فقر و فاصله اجتماعی نداشته باشند و دیگر اینجا از شهروند درجه دو نام نبریم.


انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.