سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت ها بر ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: طرح تشدید نظارت بر ناوگان مسافربری جاده‌ای از اوایل تیر در استان کرمان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید علی حاج سید علیخانی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: همزمان با فرارسیدن ایام تابستان و احتمال افزایش سفر‌های جاده‌ای به وسیله ناوگان عمومی حمل ونقل جاده‌ای، اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه بین شهری بویژه در مبادی و مقاصد درون استانی، طرح تشدید نظارت بر ناوگان جاده‌ای با همکاری پلیس راه شمال استان و انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری از اوایل تیرماه در استان کرمان در حال اجرا است.

او افزود: همزمان با آغاز طرح تشدید ناوگان، نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و موسسات حمل ونقل مسافر نیز تشدید خواهد شد و چنانچه از طرف رانندگان یا شرکت‌ها تخلفی صورت بگیرد، خاطیان در کوتاه ترین زمان ممکن به کمیسیون‌های فوق العاده ماده ۱۲ و ۱۱ معرفی خواهند شد.

حاج سید علیخانی با بیان اینکه برنامه ریزی در زمینه تشدید نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت‌ها و موسسات مسافربری با هماهنگی دفاتر نظارت پایانه مسافر انجام می‌شود، بیان کرد: شرکت‌ها موظف هستند کلیه ناوگان خود را قبل از حرکت مورد بازدید فنی قرار دهند و علاوه بر این، تجهیز تمامی اتوبوس‌ها و سواری کرایه‌های بین شهری به لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده الزامی است.

او تصریح کرد: توصیه ما به مردم این است که با توجه به افزایش بیماری کرونا در روز‌های اخیر، حتی الامکان از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان کرمان بیان داشت: توزیع غذای گرم در طول سفر ممنوع شده است و تغذیه بایستی به صورت خشک و بسته بندی همراه با ماسک، دستکش یکبار مصرف و دستمال مرطوب میان مسافران توزیع شود.

او افزود: بهتر است مسافران اقلام بهداشتی شخصی خود را به همراه داشته باشند و چنانچه کوتاهی از سوی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل مشاهده شد، مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۳۴۱ اطلاع دهند و یا به صورت حضوری به دفتر نظارت راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان واقع  در طبقه همکف پایانه مسافربری آدینه شهر کرمان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.