سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی مشخصات گوشی پرچمدار Motorola Edge ۲ ۵G

شرکت موتورولا قصد دارد سری جدید گوشی‌های خود را با نام Motorola Edge ۲ روانه بازار کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، شرکت موتورولا سال گذشته با انتشار سری Motorola Edge خود، دوباره وارد بازار گوشی‌های پرچمدار اندروید شد. مدل +Edge  این گوشی یک مدل برتر است که دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی، نرخ تازه سازی ۹۰ هرتزی، پشتیبانی از ۵G و ۱۲ گیگابایت حافظه، ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپری است.

در پشت گوشی یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی نوری ۳ برابر، یک دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی و یک سنسور عمیق ۳D-of-Flight وجود دارد.

مشخصات فنی گوشی هوشمند Motorola Edge ۲ ۵G

البته موتورولا اج نیز دارای صفحه نمایش خمیده ۶.۷ اینچی است و از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. این دستگاه توسط تراشه Snapdragon ۷۶۵ SoC تغذیه می‌شود و شامل ۶ گیگابایت حافظه به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

اکنون گفته می‌شود موتورولا سری بعدی هر دو مدل این گوشی پرچمدار را ارائه می‌دهد. امروز ایوان بلاس مشخصات Motorola Edge ۲ را بر اساس مناطق مختلفی که تلفن قرار است در آنجا راه اندازی شود، فاش کرد. به عنوان مثال، مدل آمریکای شمالی با کد Berlin است و با پشتیبانی از فناوری ۵G Verizon در دسترس خواهد بود.

شایعه شده است که Edge ۲ به یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی فول اچ دی (۱۰۸۰ در ۲۴۶۰) با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و یک حفره برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. این دستگاه در دو مدل با رم‌های ۶ و ۸ گیگابایت همراه با دو انتخاب ۱۲۸ گیگ و ۲۵۶ گیگابایت برای حافظه داخلی ارائه خواهد شد. دوربین عقب هم شامل یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و ۲ دوربین ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین عمیق ۲ مگاپیکسلی است.

مشخصات فاش شده شامل یک بلندگوی تک برای Edge ۲ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری است که به گوشی نیرو می‌دهد و اندروید ۱۱ هم از قبل بر روی گوشی نصب شده است. تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G هم در داخل گوشی، وظیفه پردازش را برعهده دارد.

نسخه‌های دیگر Edge ۲ می‌توانند دارای صفحه نمایش کوچکتر (۶.۷ اینچ) و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی باشند. نسخه هندی آن هم کیوتو نامیده می‌شود و به MediaTek Dimensity ۷۲۰ SoC مجهز خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.