سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۷ هزار دستگاه ماینر در پایتخت

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از جمع آوری ۷ هزار و ۳۵۰ ماینر غیرمجاز در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در ۴۸ ساعت گذشته با هماهنگی شرکت توزیع نیروی برق تهران و هماهنگی‌های قضائی در ۵۰ عملیات موفق پلیسی، تعداد ۷ هزار و ۳۵۰ دستگاه ماینر توسط ماموران پلیس پیشگیری کشف شد.

وی افزود: چند روز قبل هم در غرب تهران ماموران پلیس یک سوله بزرگ شامل بیش از ۶ هزار ماینر قاچاق را کشف و ضبط کردند. همچنین در ۳ ماه گذشته در طرح رعد، کلانتری‌ها ۲ هزار ماینر قاچاق جمع آوری کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: از شهروندان و ارگان‌ها های مختلف تقاضا داریم با مشاهده ماینر‌های غیرمجاز پلیس را در جریان بگذراند تا از سرقت برق جلوگیری شود.

سرهنگ موقوفه‌ای گفت: در راستای قطعی برق به علت استفاده زیاد از ماینر‌های غیرمجاز به شهروندان خسارت متعددی وارد شده است که پلیس در رابطه با جمع آوری ماینر‌های غیرمجاز با تمام قدرت وارد می‌شود.


بیشتر بخوانید

کشف ۹۹ دستگاه ماینر قاچاق در مرکز تهران

کشف مزرعه استخراج ارز دیجیتال در شمس آباد


انتهای پیام/

برچسب ها: ماینر ، ارز دیجیتال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۱۷:۴۹ ۰۵ تير ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
اگر از این طریق سود سرشار و کلان و خوبی وارد اقتصاد ایران اسلامی عزیزمان می شود باید قانونی زیر نظر کارشناسان نخبگان دولت خدوم مردمی فعالیت قانونی کنند و برای همه این مزرعه های رمز ارزهای دیجیتالی جدید نیروگاهای برق مستقل تعریف کنند و راه اندازی کنند که هیچگونه مزاحمت و دخالتی به برق مشترکین شهری و روستایی نداشته باشند و فشاری به برق شهری و روستایی نیاورند براشون دکلها و کابلهای مستقل بکشید از نیروگاهای برق جداگانه مختص این عملیت اجرایی مالی اقتصادی در کل اداره برق باید برق برای تولیدات رمز ارزهای دیجتالی و کارخانه های صنعتی و بیمارستانی و کارخانه جات تولیدی که بسیار بسیار بسیار از انرژی برق استفاده می کنند نیروگاهای برق جداگانه تعریف کند و راه اندازی کند تا نخواهد برق شهری و روستایی را روی شهروندان قطع کنند .