نیروی انتظامی صبح امروز(اول تیرماه )موفق به شناسایی مرکز استخراج رمز ارزهای دیجیتال شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،نیروی انتظامی صبح امروز(اول تیرماه )موفق به شناسایی مرکز استخراج رمز ارزهای دیجیتال و دستگیری عاملان آن شدند.

این مرکز بزرگترین محل استخراج رمز ارزهای دیجیتال بود که به صورت مخفیانه تعدادی ماینر در آن به کارگرفته شده بود.

 سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی پایتخت در رابطه با این عملیات گفت: در این مرکز فضا برای ۱۴ هزار ماینر پیش بینی شده بود که ۷ هزار ماینر در حال فعالیت بود.

گفتنی است که برای استخراج هر ماینر ۶۰۰ کیلو وات ساعت برق مصرف می شود که این رقم می تواند برق 4 خانه مسکونی را تامین کند.اگر این مرکز به طور کامل فعال بود حدود 4 درصد برق کشور را مصرف می کرد.

مالک این مرکز غیر مجاز مدعی بود که تمام مجوزها برای فعالیت محل اخذ شده  بود و این مرکز به صورت قانونی فعالیت می کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۰۲ تير ۱۴۰۰
این خائنین به مردم رو باید اعدام کرد
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۳۸ ۰۱ تير ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
اگر سودهای بالایی این رمز ارزها وارد اقتصاد کشور می کنند هیچ اشکالی ندارد و باید دولتها از این اقتصاد نوین حمایت کنند و باید مجلس شورای اسلامی محترم قوانینی جدید برای تولید رمز ارزهای قانونی نصب و اجرایی کنند باید توسط نیروگاهای تولید برقی اتمی مجزا برقی مجزا بدون مداخله در برق شهری برای این تولید کنندگان رمز ارزهای سود آور کلان کار گذاری شود و ارزهای بسیار کلان وارد اقتصاد ایران اسلامی عزیزمان شود برای روند رو به رشد اقتصاد پیشرفته ایران اسلامی عزیزمان ولی نباید از برق شهری استفاده کنند که برق مردم قطع شود و مزاحمت برای مردم ایجاد کنند باید طرحی نو در اندازید و به یاری اقتصاد ایران از هر طریق ممکن و غیر ممکن در این جنگ اقتصادی ناجوانمردانه بیایید ای مدیران و مسئولان خردمند انقلابی کشور باید از هر طریق ممکن و غیر ممکن تحریمهای ایران اسلامی را خنثی کنید و این رمز ارزها رو قانونی تحت پوشش دولتی و زیر نظر دولت در بیاورد تا انشاءالله سود سرشاری نصیب اقتصاد ایران اسلامی و ملت ایران اسلامی عزیزمان شود باید برای این رمز ارزها میدانهای جدیدی با تحقیقات و برسیها و پژوهشهای جدیدی باز و قانونی راه اندازی کنید جهان رو به تغییرات و تحولات است باید با اقتصاد جهان بپیش رویم و در این جنگ اقتصادی تحمیلی ناجوانمردانه پیروز شویم بر دشمنان ایران اسلامی با تعصبات کور کورانه و بی خردانه راه ها و پلها را برای یک اقتصاد شکوفا نبندید . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
آخرین اخبار