سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراغه چیان: استقلال مقابل گل گهر برد خوبی کسب کرد

پیشکسوت تیم فوتبال ایران در خصوص دیدار تیم‌های استقلال و گل گهر توضیحاتی را بیان کرد.

سعید مراغه چیان پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار شب گذشته آبی پوشان مقابل گل گهر گفت: استقلال از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده آلی نبود، اما توانست برد مهمی مقابل گل گهر کسب کند. شاگردان مجیدی خوب بازی کردند. خوشحالم که بازیکنان استقلال توانستند ۳ امتیاز ارزشمند این دیدار را کسب کنند. با این برد توانستیم کمی از بحران خارج شویم و خود را بار دیگر جزو مدعیان قهرمانی در لیگ برتر معرفی کنیم.

او در مورد عملکرد گل گهر در دیدار مقابل استقلال اظهار کرد: گل گهر از آن تیم خوب نیم فصل اول فاصله گرفته و کمی دچار ضعف تاکتیکی شده است. این تیم از لحاظ روحی و روانی، شرایط خوبی ندارد و رقابت سختی با آبی پوشان برای کسب سهمیه جام باشگا‌های آسیا دارد. امیدوارم این تیم بتواند در پایان فصل، جایگاه خوبی کسب کند.

ترجیح می‌دهم در مورد مشکلات استقلال صحبتی نکنم

مراغه چیان در خصوص مشکلاتی که استقلال با آن دست و پنجه نرم می‌کند گفت: هیئت مدیره‌های استقلال در سال های قبل، عملکرد خوبی داشتند. نمی‌دانم چرا تمام حواشی برای استقلال رخ می دهد. ترجیح می‌دهم در مورد مشکلات این تیم صحبتی نکنم.

او در مورد اینکه چقدر آبی پوشان شانس قهرمانی در جام حذفی دارند گفت: استقلال بازیکنان خوبی دارد. اگر بتوانیم مشکلات خط دفاعی و هافبک را حل کنیم، می‌توانیم به موفقیت و کسب جام امیدوار باشیم. استقلال نیاز به یک هافبک بازیساز دارد تا بتواند مهاجمان را تغذیه کند. انشاالله استقلال در جام حذفی قهرمانی شود. هواداران استقلال از حواشی و مشکلات این تیم، خسته شده اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.