مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار تیمش مقابل گل گهر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار تیمش مقابل گل گهر گفت: راجع به مشکلات حرف‌های زیادی زده شده است. متاسفانه استراحت تیم ما نسبت به سایر تیم‌ها کمتر است. می‌توانستیم فردا با گل گهر بازی کنیم، اما به هر دلیلی هیچ تغییری ایجاد نشد. هر ٣ روز یک بار بازی داریم و فشار زیادی را تحمل می‌کنیم. خستگی بازیکنان باعث شد، مالکیت توپ کمتری نسبت به حریف داشته باشیم.

او ادامه داد: نسبت به دیدار بعدی زمان مناسبی برای ریکاوری داریم. بازیکنان ما انسان‌های شریفی هستند، چرا که در شرایط نابرابر قرار داریم و خوب بازی می‌کنیم. در بحث دفاعی پیشرفت کرده‌ایم و موقعیت‌های خوبی را برای گلزنی خلق کردیم. استحقاق پیروزی مقابل گل گهر را داشتیم. هنوز ۶ بازی دیگر داریم و فاصله امتیاز مناسبی را ایجاد کرده‌ایم. بازی‌های سختمان تازه شروع شده است. هنوز چیزی تمام نشده و تلاش می‌کنیم تا روز به روز بهتر شویم. خدا را شکر در این بازی سخت توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و بدون گل خورده از بازی خارج شویم. بازیکنان بسیار زحمت کشیدند و تلاش خیلی خوبی داشتند و با تدابیری که مجیدی اندیشیده بود موفق به برد شدیم.

او درباره عدم حضور فرهاد مجیدی در نشست خبری و مشکلات اخیر مدیریتی باشگاه گفت: فقط درباره بازی صحبت می‌کنم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و سرمربی تیم برای هر بازی برنامه خاصی دارد. هنوز نمی‌دانم مصدومیت نادری جدی است یا خیر و باید با پزشک تیم صحبت کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار