سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با مشترکین پرمصرف آب در نقاط شهری و روستایی

فرماندار تفت گفت: آب مشترکین پرمصرف در نقاط شهری و روستایی تا پایان شهریور ماه قطع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار، فرماندار شهرستان تفت گفت: با توجه به بروز مشکلات و قطعی آب در نقاط مختلف شهرستان به دلیل کاهش شدید منابع آبی بر اساس قانون با مشترکین پرمصرف برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

او افزود: آب مشترکین پرمصرف در نقاط شهری و روستایی تا پایان شهریورماه قطع می‌شود.

نوکار، خواستار صرفه‌جویی مردم در مصرف آب شد و ادامه داد: با توجه به بروز خشک‌سالی در کشور و کاهش شدید منابع آبی، در تأمین آب نقاط شهری و روستایی شهرستان با مشکل روبرو هستیم و در این شرایط عده‌ای با مصرف بی‌رویه آب در تأمین آب شهروندان اختلال ایجاد می‌کنند.

نوکار خاطرنشان کرد: مشاهده شده در مناطق شهری و روستایی بعضی از ساکنین از آب لوله‌کشی برای کشاورزی استفاده می‌کنند که این مسئله تأمین آب شرب و بهداشت مردم را با مشکل روبرو کرده است.

این مسئول اظهار داشت: با توجه به بروز مشکلات و قطعی آب در نقاط مختلف شهرستان به دلیل کاهش شدید منابع آبی بر اساس قانون با مشترکین پرمصرف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و آب مشترکین پرمصرف در نقاط شهری و روستایی تا پایان شهریورماه قطع خواهد شد.

فرماندار تفت در پایان تصریح کرد: مصرف بی‌رویه آب و استفاده از پمپ، اشکال شرعی و قانونی دارد و شهروندان بایستی توجه ویژه‌ای در صرفه جویی آن و رعایت حق دیگر شهروندان داشته باشند تا با کمک یکدیگر بتوانیم از این بحران به خوبی عبور کرده و همه شهروندان از آب شرب و بهداشت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/و

برچسب ها: آب شرب ، کمبود آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.