سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

ساخت بیمارستان اکباتان همدان شتاب گرفت

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان اکباتان همدان در حال حاضر با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال ساخت است.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده پیشرفت فیزیکی عملیات ساخت مرکز آموزشی درمانی اکباتان شهر همدان شتاب خوبی گرفته است و هم اکنون ۳۰۰ نفر در عملیات ساخت و ساز این بیمارستان مشغول به‌کار هستند.

او با بیان اینکه تا چهار ماه آینده این طرح به بهره برداری می‌رسد، افزود: این مرکز آخرین مدل از بیمارستان‌های در حال ساخت است که بخش بزرگی از نیاز‌های درمانی استان را برطرف می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایجاد زیرساخت‌های درمانی و تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز جزو اولویت‌های اجرایی قرار دارد، گفت:ساخت بیمارستان اکباتان طرح ملی است و توجه جدی به سرعت بخشیدن در عملیات اجرایی و تکمیل آن داریم.

حاجی بابایی عنوان کرد: استان همدان در تامین نیاز‌های پزشکی و درمانی روند رو به رشدی را طی می‌کند به طوریکه به استان‌های همجوار نیز خدمات رسانی می‌کند.

او گفت: تا چند ماه آینده با اتمام این طرح۳۳۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی استان همدان اضافه می‌شود.

نماینده مردم همدان در خانه ملت از مدیران استان خواست در فرصت باقی مانده تا شروع به کار دولت جدید طرح های استان با قدرت اجرا و به بهره برداری برسد.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه طرح‌های خوبی در استان همدان در حال اجرا است، افزود: مرکز جامع ملی سرطان نیز پرقدرت مراحل ساخت و ساز را سپری می‌کند.

عملیات ساخت بیمارستان اکباتان همدان در سل ۱۳۸۷ کلنگ زنی شده است.
انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۵ تير ۱۴۰۰
13 سال زمان برای ساخت این بیمارستان خیلی طولانی است ..کاش زودتر افتتاح بشه..