سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغالزایی و محرومیت زدایی با کمک بنیاد برکت در رامشیر

رئیس بنیاد برکت رامشیر گفت: بنیاد برکت با هدف اشتغالزایی و محرومیت زدایی با رویکرد اشتغال پایدار در مناطق محروم گام برداشته است.

حسین مسکین زاده رئیس بنیاد برکت رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بنیاد برکت با هدف اشتغالزایی و محرومیت زدایی با رویکرد اشتغال پایدار در مناطق محروم را مشیر گام برداشته است و  پارسال در روستا‌های شهرستان زمینه پرورش ماهی، مشاغل فنی و خدماتی، پرورش دام سبک و سنگین، پرورش قارچ، پرورش زعفران فراهم شد.

او در ادامه بیان داشت: شناخت ظرفیت و پتانسیل روستاها در دستور کار ما قرار دارد و در این زمینه توانستیم در ۸ روستای رامشیر برای ایجاد اشتغال  تسهیلات ارائه دهیم.

مسکین زاده افزود: پرورش ماهی با توجه به ظرفیت ذخیره سازی آب در زمستان به شکل سد خاکی ایجاد گردید و ۱۵ طرح با اشتغالزایی ۶۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم صورت گرفت.

رئیس بنیاد برکت رامشیر با بیان اینکه امسال با توجه به ظرفیت شهرستان در زمینه تاسیس گلخانه همچنین کشت گیاهی و نخیلات و مشاغل فنی و خدماتی دیگر روستا‌های جدید و بیشتری را پوشش دهیم، تصریح کرد: مناطق محروم دارای پتانسیل‌های هستند چنانچه شناخته و حمایت شوند میتوان تحول اساسی در بحث توسعه و اشتغال ایجاد کنند و هم خود و کشور را وارد چرخه تولید و اقتصاد کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.