سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش نشانان اهوازی برای مهار آتش سوزی‌ها کمر بستند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۲ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام ۱۲ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز اشاره کرد و گفت: مهار آتش سوزی‌ها در منزل مسکونی در شهرک الهیه که به علت اتصال برق جعبه تقسیم منزل رخ داده بود و اطفای حریق پراید در مسیر کوی پیروزی خیابان یک با تلاش آتش نشانان جان بر کف انجام شدند.

او مهار آتش سوزی منازل مسکونی در کوی نفت، منطقه کیان آباد، کنتور برق مسکونی در کوی بشارت و پایه برق در کوی رمضان،   خیابان سیروس، منزل مسکونی در کوی ملت ۱۰ متری مقیمی و منزل مسکونی در منطقه بهارستان خیابان سعادت را از دیگر عملیات‌های انجام شده طی مدت مذکور برشمرد.

قنبری بیان داشت: آتش نشانان با اعزام به منطقه زیتون کارمندی خیابان کمیل، با ایمن سازی نشت گاز تیبا را برطرف و از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند، ضمن اینکه در عملیات نجات محبوسین اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در مناطق کیانشهر و بلوار پاسداران ۲ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.