سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد؛

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در لرستان به ۱۲ هزار و ۵۰۹ نفر

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: سه شهروند دیگر این استان طی شبانه روز گذشته به دلیل کرونا جان باختند و تعداد قربانیان به یک هزار و ۹۰۹ نفر رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: سه شهروند دیگر این استان طی شبانه روز گذشته به دلیل کرونا جان باختند و تعداد قربانیان به یک هزار و ۹۰۹ نفر رسید.

دکتر "مریم کوشکی" روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: همچنین شبانه روز گذشته ۱۶۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در استان شناسایی شد و شمار مبتلایان به ۱۲ هزار و ۵۰۹ نفر رسیده است.

او ادامه داد: تاکنون ۳۷۸ هزار و ۱۲۶ نمونه تست تشخیص کرونا به آزمایشگاه‌های استان ارسال شده که از این مجموع، ۳۷۴ هزار و ۲۷ مورد پاسخ داده شده و ۲۵۳ هزار و ۵۱۷ نمونه آن منفی بوده است.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان هم اکنون ۳۳۸ نفر بیمار یا مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی و بیمارستان‌های لرستان بستری هستند.

براساس اعلام ستاد مقابله با کرونا هم اکنون شهر‌های سلسله، رومشکان و دوره چگنی در وضعیت زرد و مابقی شهر‌های استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.