سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور صورت گرفت؛

افتتاح طرح‌های گازرسانی در استان کرمان

آئین بهره برداری از طرح های گاز رسانی به ۸ شهر، ۹۳ روستا و ۱۲۰ واحد تولیدی و صنعتی با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور امروز در کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  آئین بهره‌برداری همزمان طرح‌های گازرسانی به ۸ شهر، ۹۳ روستا و ۱۲۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان کرمان صبح امروز ۳ تیر ماه در ارتباط تصویری  علی زینی وند، استاندار کرمان با  حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت برگزار شد.

این آیین از شهرستان ارزوئیه و با حضور فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، محمدی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار شهرستان ارزوئیه و تعدادی از مسئولان برقرار شد.

بر این اساس، گازرسانی به ۸ شهر عنبرآباد، دوساری، ارزوئیه، فاریاب، حور، زهکلوت، ریگان و گنبکی در قالب ۱۸ هزار خانوار شهری، ۹۳ روستا در قالب ۱۴ هزار خانوار روستایی و همچنین ۱۲۰ واحد تولیدی و صنعتی با اجرای هزار و ۲۲۶ کیلومتر شبکه و با هزینه‌ای بیش از هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در استان کرمان آغاز شد.

 رضا فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: جمعیت تحت پوشش گاز استان کرمان در بخش شهری به میانگین ۹۸ درصدی کشور رسیده است و طی هشت سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

او افزود:  طی پارسال ۱۳ شهر، ۲۳۹ روستا و ۲۷۰ صنعت استان کرمان در پوشش گازرسانی قرار گرفتند.

فلاح همچنین از افتتاح طرح‌های گازرسانی در ۵ شهر دیگر استان تا پایان امسال خبر داد و بیان کرد: ۳ هزار و ۳۳۰ روستا در استان واحد گازرسانی هستند که سال ۹۲ تنها ۲۵ درصد آن‌ها یعنی ۴۴۹ روستا از گاز لوله کشی بهره‌مند بودند و در پایان پارسال به هزار و ۴۳۳ روستا رسیده است.

او افزود: در بخش روستایی طی دولت یازدهم و دوازدهم با رشد ۲۰۰ درصدی گازرسانی در استان همراه بودیم و گاز یک هزار روستا در استان برقرار شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در مجموع ۸۰ درصد جمعیت استان کرمان تحت پوشش گازرسانی قرار گرفته‌اند و امیدواریم تا سال هزار و ۴۰۱ این میزان به ۹۵ درصد برسد.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.