سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نحوه بازگشایی مدارس کردستان در سال‌تحصیلی جدیدچگونه است؟

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در خصوص نحوه بازگشایی مدارس کردستان در سال‌تحصیلی جدید توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان گزارشی از موفقیت‌های دانش آموزان استان در المپیاد ها، مسابقات و رقابت‌های علمی، فرهنگی هنری و دستاورد‌های آموزش و پرورش استان در سال گذشته را ارائه کرد و اظهار داشت: با حمایت شورای آموزش و پرورش و تلاش مجموعه فرهنگیان، علی رغم وجود بیماری کرونا، خوشبختانه آموزش و پرورش کردستان توفیقات خوبی را کسب کرده است.

او از راهیابی ۲۴۲ نفر از دانش آموزان استان به مرحله دوم المپیاد‌های علمی و رشد سه برابری آن نسبت به سال قبل خبر داد و درخشش دانش آموزان و فرهنگیان استان در مسابقات قرآن، فرهنگی هنری و پرسش مهر ریاست جمهوری را از دیگر موفقیت‌های استان بر شمرد.

رشید قربانی از حمایت‌های استاندار کردستان در راستای پیگیری مسکن فرهنگیان استان و هم چنین همکاری اداره کل راه و شهرسازی در راستای تامین زمین مورد نیاز مسکن فرهنگیان در سنندج تشکر کرد و گفت: با حمایت‌های صورت گرفته بخشی از زمین‌های مورد نیاز در جای مناسبی تامین شده است.

او همچنین گزارشی از اجرایی شدن مصوبات نشست قبل شورا ارایه کرد و با اشاره به در پیش بودن سال تحصیلی جدید، گفت: ضرورت دارد پروژه‌های آموزشی در دست احداث به خصوص پروژه‌های مورد نیاز و دارای پیشرفت فیزیک بالا تکمیل و تا اول مهر تحویل شود.

قربانی در بخشی دیگر از سخنان به آخرین تصمیمات برای بازگشایی مدارس تصریح کرد: از ابتدای سال جدید تحصیلی قطعاً کلاس‌های درس اگر تمام حضوری نباشد در هفته چند روز کلاس‌ها را حضوری برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان به کمبود کلاس‌های درس در استان اشاره کرد و یادآور شد: بیشتر مشکلات پروژه‌های آموزش و پرورش در شهرستان‌های مریوان و سنندج است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.