سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشخصات اوپو رینو ۶ زد فاش شد

ویژگی‌های سری جدید گوشی‌های هوشمند اوپو با امکانات فوق العاده نسبت به مدل قبلی گوشی این شرکت فاش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی‌های هوشمند در رده پرکاربرد‌ترین تجهیزات امروزی در بین کاربران قرار گرفته است به طوری که با ورود تکنولوژی‌های جدید به زندگی انسان همچنان از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است. برند‌های مختلف با استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز محصولات متنوعی در عرصه گوشی‌های هوشمند را تولید و در اختیار مردم قرار داده اند که بر روی جنبه های مختلف زندگی در عصر نوین امروزی تاثیر فراوانی داشته است. انسان ها در عصر اطلاعات که هر لحظه اتفاقات گوناگونی در آن رخ می دهد با بهره گیری از امکانات گوشی ها و دانش قبلی خودشان به سرعت در بستر های متنوع به تبادل اطلاعات و داده می پردازند.

به نقل از Gizmochina؛ اوپو رینو ۶ زد همراه با ColorOS ۱۱.۱ و با اندروید ۱۱ به بازار عرضه می‌شود. این دستگاه ممکن است به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شود. این منتشر کننده اطلاعات همچنین پیشتر ادعا کرده بود که این گوشی احتمالا قدرتش را از تراشه مدیاتک Dimensity ۸۰۰U تامین خواهد کرد.

امکانات اوپو Reno ۶Z

این گوشی مدرن از یک باتری ۴۳۱۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد که با شارژر سریع ۳۳ وات شارژ می‌شود. برای دوربین سلفی احتمالا از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسل و دوربین ماکرو نیز ۲ مگاپیکسل خواهد بود. OPPO Reno۶ Z دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی امولد با رزولوشن Full HD + و رفرش ریت ۶۰ هرتز است. همچنین این صفحه نمایش مجهز به محافظ گوریلا گلس ۵ خواهد بود.

به هر حال تفاوت‌های مدل جدید اوپو با نسل قدیمی این گوشی و باتری حجیم‌تر و دوربین‌هایی با کیفیت بهتر برای ثبت تصاویر و فیلم‌های زیاد با توجه به حافظه در نظر گرفته شده برای آن می‌تواند در ارتقا و بهبود وضعیت این شرکت تولید کننده در بازار بسیار موثر بوده و در کمترین زمان این گوشی هوشمند و مدرن علاقه‌مندان به خودش را در صنعت موبایل پیدا کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.