سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به حرکت در آمدن چرخ اشتغال زایی در مناطق محروم/ ابلاغ اعتبار برای ایجاد اشتغال

مدیر صندوق کار آفرینی امید خراسان جنوبی از ابلاغ اعتبار تفاهم نامه مشترک صندوق کارآفرینی امید با بنیاد برکت و بنیاد علوی خبر داد.

زنگنه مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به ابلاغ اعتبار تفاهم نامه بین این صندوق و بنیاد برکت و بنیاد علوی گفت: این تفاهم نامه به منظور معرفی و اعطای تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت و بنیاد علوی منعقد شده است.

او افزود: هدف دیگر از انعقاد این تفاهم نامه، بهبود وضعیت معیشت خانوار‌های ساکن در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته استان بوده است.

زنگنه اعتبار تخصیص یافته به این تفاهم نامه‌ها را در مجموع ۲۷۲ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: تسهیلات در حوزه اشتغال  رشته‌هایی نظیر پرورش دام سبک و سنگین، پرورش طیور، آبزی‌پروری، پرورش زنبور عسل، تولید پوشاک، صنایع دستی، مشاغل خدماتی و فنی و ... به روستائیان و افراد واجد شرایط در سطح شهرستان‌های استان به ویژه در مناطق مرزی و محروم پرداخت خواهد شد.

مدیر صندوق کار آفرینی امید خراسان جنوبی تصریح کرد: انتظار می‌رود با اجرایی شدن این تفاهم نامه‌ها، ۵۴۰ فرصت شغلی برای روستائیان فراهم گردد.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.