سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بورس خبر داد؛

تامین مالی واحد‌های تولیدی کوچک از سرمایه‌های خرد مردمی

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بخش اصلی بازار سرمایه تامین مالی برای واحد‌های تولیدی است که سرمایه به سمت واحد‌های تولیدی سوق می‌دهد.

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی دهقان دهنوی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در حاشیه مراسم تامین مالی تولید با سرمایه های خرد مردمی اظهار کرد: بخش اصلی بازار سرمایه تامین مالی برای واحد‌های تولیدی است و وظیفه آن حرکت دادن سرمایه به سمت واحد‌های تولیدی است.

او بیان کرد: گاهی تصور می‌شود که بنگاه‌های کوچک جایی در بازار سرمایه ندارند اما نوآوری‌های مالی بازار سرمایه این امکان را برای واحد‌های تولیدی فراهم کرده است. تامین مالی جمعی پلتفرم، پایگاهی است که هم پس انداز کنندگان و هم توزیع کنندگان خرد به آن متصل می‌شوند. می‌توان آن را نقطه اتصال اقتصاد و مردم دانست.


بیشتر بخوانید

بورس کماکان سبز پوش است/شاخص کل به یک میلیون و ۲۱۳ هزار واحد رسید


او با تاکید به قرار گیری این پروژه در ابتدای راه توسعه گفت: ما در بازار سرمایه این تصمیم را داریم که امکانات این حوزه را برای تامین مالی بخش صنعت به کارگیری کنیم. اثر این طرح‌ها در مسیر تولید مثبت خواهد بود. بیش از ۵۷ میلیون نفر از مردم سهامدار شرکت‌های بورسی هستند و زندگی آن‌ها به فعالیت وزارت صمت گره خورده است. امیدوار هستیم که این طرح با همکاری وزارت صمت به کمال برسد و هم افزایی در هر دو حوزه داشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.