سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمحال و بختیاری رتبه اول جذب تسهیلات کشاورز کارت را به خود اختصاص داد

با جذب مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات کشاورز کارت، استان چهارمحال و بختیاری مقام اول را در بین استان‌های کشور به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهرامی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با جذب مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات کشاورز کارت، این استان مقام اول را در بین استان‌های کشور به خود اختصاص داد.

او افزود: این میزان تسهیلات از زمان شروع پرداخت تسهیلات خرید نهاده‌های کشاورزی از جمله انواع کود‌های شیمیایی و سموم توسط بانک کشاورزی در استان پرداخت شده است.


بیشتر بخوانید


بهرامی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات کشاورز کارت از نیمه دوم سال ۱۳۹۹ آغاز شد اضافه کرد: کشاورز کارت به منظور تأمین سرمایه در گردش خرید کود و سم مود نیاز کشاورزان تولیدکننده محصولات استراتژیک گندم، جو، کلزا است.

او با اشاره به اینکه تاکنون کشاورزان بهره‌مند از این طرح در چهارمحال و بختیاری شامل هزار و ۸۷۹ نفر هستند ادامه داد: این تسهیلات ۱۲ درصد با بازپرداخت ۱۲ ماهه است که به بهره برداران محصولات استراتژیک شامل گندم، جو و دانه‌های روغنی تعلق می‎گیرد.

بهرامی تصریح کرد: کشاورز کارت علاوه بر تسهیل دسترسی به نهاده ها، می‌تواند قابلیت‌های دیگری مانند شفاف سازی و پیوند هزینه‏‌های تولید و بیمه کشاورزی و فروش محصولات را داشته باشد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.