سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوره‌ مهارتی صنعت فوتبال در دیلم برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر گفت: برای نخستین بار در استان، دوره‌های مهارتی صنعت فوتبال در سه حرفه فنی و حرفه‌ای در شهرستان دیلم برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالمجید دراهکی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر بیان کرد: به کارگیری ایمنی و بهداشت و کمک‌های اولیه در صنعت فوتبال، به کارگیری فیزیولوژی در فوتبال و بکارگیری آناتومی در فوتبال حرفه‌هایی هستند که دوره آموزشی آن‌ها در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دیلم برگزار خواهند شد.

او افزود: دوره‌های مهارتی صنعت فوتبال در دو سطح درجه دو و درجه یک برای علاقه‌مندان و فعالان در حوزه فوتبال با مدرسان مجرب در این حوزه برگزار خواهد شد.

 مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر ادامه داد: دوره‌های نوین آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای یکی از اتفاقات مهم در عرصه مهارت آموزی است و این سازمان آمادگی دارد آموزش‌های مهارتی را برای قشرهای مختلف جامعه برگزار کند.


بیشتر بخوانید


دراهکی با بیان اینکه فنی و حرفه‌ای تنها به رشته‌های سخت و کارگاهی مانند مکانیک، جوشکاری و تاسیسات محدود نمی‌شود، گفت: امروزه نیاز‌های شهروندان و راه‌های تامین آن‌ها متنوع شده است و برهمین اساس مهارت‌های مختلف بر اساس نیاز افراد جامعه ارائه می‌شود.

او بیان کرد: کسانی موفقند که آموخته‌های دانشی خود را با مهارت‌های فنی و نگرش ترکیب کنند و با شناخت بازار کار به این عرصه وارد شوند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.