سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه زنجان؛

سبک زندگی اسلامی به عنوان یک اصل مهم در زندگی تقویت شود

آیت الله خاتمی گفت: اگر سیره اهل بیت را در زندگی خود عجین کرده و مدارا کنیم، چالش‌ها و مشکلات در جامعه روند کاهشی به خود می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان عصر دیروز سه شنبه در جشن خادمین رضوی که در  حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، گفت: دهه کرامت فرصت خوبی برای تبیین و ترویج معارف و افزایش بصیرت دینی است.

او افزود: کسانی که در این مراسم معنوی حضور دارند باید سبک زندگی اسلامی را به عنوان یک اصل مهم در زندگی خود مورد توجه قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بابیان اینکه ما ایرانی‌ها هر چه داریم به برکت موسی بن جعفر است، افزود: هزاران امامزاده داریم که قریب اتفاق فرزندان وابسته به موسی بن جعفر هستند.

خاتمی ادامه داد: هر چه دین و قرآن یاد گرفتیم به برکت این امام همام و بزرگوار است و ما امروز باید به وجود مرقد امام رضا (ع) در کشورمان افتخار کنیم.

او با بیان اینکه مشهد مقدس پایتخت فرهنگی ایران اسلامی است، گفت: قم هم پایگاه اهل بیت است و رشد و انتشار دین و عرفان از این شهر است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه نزدیک به ۵۰ هزار عالم فقیه و مجتهد به برکت حضرت فاطمه معصومه (ع) تربیت می‌شوند، گفت: قم که پایگان دین است طلاب و عالمان بزرگ کشورمان در حوزه علمیه قم تربیت شدند و ما باید به این شور ببالیم.

او با اشاره به اینکه بایستی سبک زندگی اسلامی را در زندگی خود تقویت کنیم، گفت: اگر سیره اهل بیت را در زندگی خود عجین کرده و مدارا کنیم، چالش‌ها و مشکلات در جامعه روند کاهشی به خود می‌گیرد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.