سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نسخه نویسی الکترونیکی یک کار قانونی و کشوری

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان گفت : نسخه نویسی الکترونیکی یک کار قانونی و کشوری است .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجتی پور مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان : نسخه نویسی الکترونیکی یک کار قانونی و کشوری است و در این راستا ارتباط بیمه با دانشگاه می‌تواند به رفع مشکلات کمک کند.

او گفت : با حضور رئیس جمهور در ظرف دو هفته آینده از این طرح رونمایی می‌شود و این کار را برای همه ما در استان‌ها راحت‌تر می‌کند.

حجتی پور افزود: در زمینه اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی باید هم فکری را بیشتر کنیم.

او افزود: در اجرای این طرح با مسائل متعدد از جمله فراهم ساختن زیرساخت‌ها و کمبود امکانات و تجهیزات لازم و برخی مشکلات دیگر مواجه هستیم که این مشکلات در جلسات منظم هفتگی بررسی شده و راهکار ها‌ی لازم در زمینه برطرف ساختن آن‌ها ارائه می‌گردد.

حجتی پور ادامه داد: حدود ۹ماه از شروع این طرح می‌گذرد و با تمام توان در تلاش هستیم مشکلات مردم را در این زمینه حل کنیم.

او افزود: با تمام وجود در خدمت تمام پزشکان و دانشگاه هستیم و نهایت همکاری را خواهیم داشت، می‌توانید در صورت برخورد با هر گونه مشکلی در این زمینه جهت انجام اقدامات لازم به همکاران ما اطلاع دهید.

با ساده انگاری مردم، وارد پیک پنجم بیماری کووید ۱۹ خواهیم شد

شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با توجه به توجه نکردن جدی به رعایت دستورالعمل های بهداشتی روز‌های سختی در آینده در پیش داریم.

او گفت : در حال حاضر با چالش جدی بحث جهانی بیماری کووید مواجه هستیم و برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا حفظ جان خود و دیگران همچنان رعایت دستورالعمل ها باید به صورت جدی مد نظر قرار گیرد.

شکیبا افزود : اما متاسفانه بررسی‌های صورت گرفته حاکی از آن است که شهروندان شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و مشاهده شده از هر ۱۰ نفر تنها دو نفر از ماسک استفاده می‌کنند که عادی انگاری و نادیده گرفتن دستورالعمل ها بسیار خطرناک خواهد بود.

او افزود : با ساده انگاری مردم به طور قطع وارد پیک پنجم کووید ۱۹ در استان خواهیم شد.

افزایش بیماران کرونایی در کرمانشاه

 روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه آمار در دو روز اخیر با افزایش بیماران کرونایی در استان مواجه بوده ایم.

او گفت: در صورت تداوم روند افزایشی موارد بیماری وارد موج بعدی بیماری خواهیم شد.

روشنی افزود: با توجه به شرایط موجود بیمارستان‌ها هنوز به صورت آماده باش می‌باشند.

او افزود: از مردم می‌خواهیم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک مانع از تداوم روند افزایشی شیوع بیماری کرونا در استان شوند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.