سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح دفتر کانال تلویزیونی رژیم صهیونیستی در دبی

کانال تلویزیونی «I ۲۴ NEWS» رژیم صهیونیستی اعلام کرد دفتر خود در امارات را افتتاح کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، کانال تلویزیونی I۲۴NEWS وابسته به رژیم صهیونیستی، امروز (دوشنبه) توافق نامه‌ای را با شرکت رسانه‌ای دبی امضا و اعلام کرد که دفتر خود را در این شهر برای تبدیل شدن به نخستین کانال صهیونیستی که در امارات فعالیت می‌کند، افتتاح می‌کند.

این کانال همچنین اخیراً توافقنامه‌هایی را با دو شبکه بزرگ کابلی  تلویزیونی از جمله Etisalat و DU امضا کرده است. علاوه بر این  با گروه رسانه‌های Gulf News و شرکت تولید رسانه Motivate Media Group و با وزارت گردشگری دبی، برای راه اندازی یک کمپین دیجیتال و تلویزیون سه زبانه، توافق کرده است.

این امر پس از دریافت مجوز پخش کانال از دفتر رسانه‌ای دبی امکان پذیر شد و این فضا را برای این کانال تلویزیونی فراهم می‌کند تا یک سایت پخش زنده برای گزارش‌ها و مصاحبه‌ها راه اندازی کند.

مونی المری، مدیر کل دفتر رسانه‌ای دبی در این باره تأکید کرد: امارات مشتاق است تا همکاری با نهاد‌های مختلف و رسانه‌های مختلف بین المللی با هدف افزایش سطح تبادل تجربیات در زمینه فن آوری رسانه‌ای بین المللی را گسترش دهد.

امارات در سال گذشته توافق نامه عادی‌سازی روابط را با تل‌آویو، تحت نظارت دولت آمریکا و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا امضا کرد و بعد از علنی شدن، ارتباطش با رژیم صهیونیستی به شدت و سرعت افزایش یافت که شامل زمینه‌های امنیتی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.