سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز توزیع پنل‌های خورشیدی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری، از آغاز اجرای طرح توزیع پنل خورشیدی با همکاری شرکت برق و امور عشایری استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یحیی حسین‌پور مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری در آیین نمادین واگذاری ۱۴ پنل خورشیدی در مناطق عشایری شهرستان کوهرنگ گفت: در مرحله نمادین واگذاری پنل خورشیدی، ۱۴ دستگاه پنل خورشیدی در مناطق عشایری مابره، آب باریک و چشمه رو شهرستان کورهنگ توزیع شد.

او با اشاره به اینکه تاکنون ۸۲۰ دستگاه پنل خورشیدی با همکاری شرکت توزیع برق استان تهیه شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال یکهزار و ۲۰۰ دستگاه پنل خورشیدی بین حامعه عشایری استان توزیع شود.


بیشتر بخوانید


حسین‌پور اضافه کرد: نداشتن انشعاب برق به نام سرپرست خانوار یکی از شرایط توزیع پنل خورشیدی است و این پنل‌ها در مناطق عشایری و در محل استقرار چادر‌ها توزیع و نصب می‌شود و ۱۰ درصد هزینه پنل خورشیدی توسط افراد و مابقی از محل اعتبارات امور عشایر تامین خواهد شد.

او از عشایر خواست: تا در صورت نداشتن انشعاب برق به نام سرپرست خانوار به شرکت برق شهرستان و یا امور عشایر مراجعه و ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.