سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان خبر داد:

تزریق دُز دوم واکسن سینوفارم در زنجان آغاز شد

قزلباش گفت: تزریق دُز دوم واکسن سینوفارم از صبح امروز ۳۰ خردادماه در مراکز واکسیناسیون کرونای استان زنجان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از تزریق بیش از ۸۵ هزار دُز واکسن کرونا در استان زنجان خبر داد و گفت: ۷۵ درصد افراد بالای ۷۰ سال و ۷۹ درصد افراد بالای ۸۰ سال دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

او با بیان اینکه از صبح امروز دوشنبه  ۳۰ خردادماه تزریق دُز دوم واکسن سینوفارم در استان زنجان آغاز شده است، افزود: به اندازه کافی واکسن سینوفارم وارد استان زنجان شده است، بنابراین مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

قزلباش در رابطه با نحوه اطلاع از ازدحام در مراکز تجمعی واکسیناسیون استان زنجان، ادامه داد: شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری ۳۳۰۱۹۰ از وضعیت تراکم در مراکز تجمعی واکسیناسیون مطلع شوند و برای پیشگیری از ازدحام جمعیت به مراکز خلوت مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان در رابطه با مراکز تجمعی واکسیناسیون در زنجان، گفت: اکنون پایگاه واکسیناسیون خودرویی واقع در پردیس علوم‌پزشکی، پایگاه واکسیناسیون شرکت برق واقع در خیابان اول شهرک کارمندان جنب اداره برق منطقه‌ای، پایگاه واکسیناسیون پیام واقع در هتل پیام، پایگاه‌های واکسیناسیون هلال‌احمر، مدیریت بحران الهیه و امام علی (ع) واقع در سه‌راه امجدیه در حال انجام واکسیناسیون هستند.

قزلباش با اشاره به ورود محموله واکسن برکت به استان زنجان، گفت: با اطلاع‌رسانی، تزریق واکسن برکت نیز به داوطلبان همزمان با سراسر کشور در استان زنجان آغاز خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از افزایش ۱۰ درصدی مراجعه بیماران سرپایی کرونا به مراکز ۱۶ ساعته کووید - ۱۹ در استان زنجان خبر داد و گفت: همچنان روند بستری بیماران کرونایی ثابت بوده، اما پیش‌بینی می‌شود در روز‌ها و هفته آتی روند بستری‌ها نیز افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.