سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاتل مرد ۷۰ ساله در سنندج دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی استان کردستان از دستگیری قاتلی که با بی رحمی مرد ۷۰ ساله را در سنندج به قتل رسانده و در حاشیه شهر رها کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ عبدالله فاتحی رییس پلیس آگاهی استان کردستان در جمع خبرنگاران گفت: در پی اعلام خانمی مبنی بر مفقود شدن پدرش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: در همین راستا و با انجام تحقیقات لازم جسد مردی ۷۰ ساله در یکی از نقاط حاشیه شهر کشف و پس از بررسی‌های لازم مشخص شد با مشخصات فرد مفقود شده مطابقت دارد.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: با مشاهده جسد مشخص شد که وی به شکل بی رحمانه‌ای به قتل رسیده و تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ فاتحی اضافه کرد: ماموران در تحقیقات مقدماتی صورت گرفته از خانواده مقتول، در کمتر از ۲ ساعت به مردی ۳۰ ساله مظنون و در تحقیقات تخصصی صورت گرفته و با استفاده از روش‌های خاص پلیسی وی به قتل پیرمرد ۷۰ ساله اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه قاتل علت و انگیزه قتل را مسائل مالی عنوان کرد اظهار داشت: قاتل پس از بازسازی صحنه قتل، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.