ماموستا رستمی به کشتار مردم فلسطین توسط اسراییل اشاره کرد و گفت: باید مسلمانان در برابر جنایات این رژیم جعلی متحد شوند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج روز پنجشنبه در خطبه‌های عید فطر در مسجد جامع سنندج اظهار داشت: سال‌ها است که مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم ظالم صهیونیستی مورد اذیت و آزار و کُشت و کشتار قرار می‌گیرند، موضوعی که لکه ننگی برای حاکمان اسلامی بی‌تفاوت و کشور‌های حامی اسراییل است.

او ضمن محکومیت حملات اسراییل به مردم مظلوم فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه، اضافه کرد: همه باید در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی احساس مسوولیت کرده و از هیچ تلاشی برای کمک به مردم فلسطین فروگذار نکنند.

امام جمعه سنندج از غفلت جامعه اسلامی و برخی حکام عربی در مقابل جنایت‌های اسراییل انتقاد کرد و گفت: مادامیکه کشور‌های اسلامی نسبت به اینگونه جنایات و سرنوشت فلسطین بی‌تفاوت باشند، رژیم صهیونیستی انگیزه و جسارت بیشتری برای ظلم و کشتار علیه مردم مظلوم فلسطین می‌یابد.

ماموستا رستمی به انفجار در مدرسه‌ای دخترانه در افغانستان اشاره و آن را محکوم کرد و اظهار داشت: کشتار ۸۵ دانش‌آموز بی‌گناه توسط گروه‌های تندرو و جنایتکار، دور از انسانیت است و چنین اعمال سفاکانه‌ای در هیچ قاموسی پذیرفته نیست.

او با بیان اینکه در کدام قانون و مکتب، کشتار انسان پسندیده است، یادآور شد: کسانی که به نام دین دست به قتل و کشتار مردم بی‌گناه می‌زنند، بزرگترین خیانت را در حق دین و آموزه‌های دینی می‌کنند، چراکه اسلام دین رافت، مهربانی و عطوفت است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.