سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احد جمالی:

مردم مراقب کرونای هندی باشند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود جولان کرونای هندی در استان‌ های همجوار کهگیلویه و بویراحمد مردم مراقبت‌ ها را بیشتر کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، احد جمالی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کرونای هندی در استان های همجوار همچون خوزستان، هرمزگان، بوشهر و کرمان جولان می دهد و با توجه به مراودات این استان با آن ها، باید مراقب باشیم که وارد پیک بعدی نشویم.

جمالی افزود: مردم استان در انتخابات اخیر دستورالعمل های بهداشتی را به طور قابل قبولی رعایت کردند البته در جاهایی هم تذکرات مورد نیاز به افراد خاطی داده شد و در مجموع انتخابات سالم برگزار شد.

او با اشاره به مراقبت منتخبان انتخابات شورای شهرها و روستاهای استان و میاندوره ای گچساران و باشت، تاکید کرد: سلامت مردم باید اولویت نخست همه ما باشد و در این باره برگزاری هر نوع برنامه‌ و جشنی مشروط به مجوز از دانشگاه علوم پزشکی استان است.

جمالی گفت: انتخاباتی امن، پاک در استان برگزار شد و مردم ایران و کهگیلویه و بویراحمد مردانه وارد میدان شدند و نشان دادند همیشه در تنگناها، نظام و ولایت را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.