رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در ۴۸ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ثبت نرسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در ۴۸ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی در بیمارستا‌ن های معین بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ثبت نرسیده است.

یزدانپناه تعداد جان باختگان کلی بر اثر بیماری کرونا در استان را ۶۹۲ تن اعلام کرد و افزود: از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون ۱۳۹ بیمار در بیمارستان‌ های معین کرونای کهگیلویه و بویراحمد بستری شدند که از این تعداد، ۵۴ تن مبتلای قطعی و ۹تن نیز در بخش مراقبت‌ های ویژه تحت درمان هستند.

او بیان کرد: از مجموع ۳۲۵ جواب نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج ۲۶ درصد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت به ترتیب مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و چرام بوده است.

یزدانپناه اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان کرونایی در کهگلویه و بویر احمد ۴۹ هزار و ۲۹۵ تن گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه همه شعب اخذ رای به ویژه شعب در مکان‌ های سربسته ضدعفونی شده است، گفت: مردم موقع ورود به شعب اخذ رای حتما دستورالعمل‌ های بهداشتی را رعایت کرده و ضمن رعات فاصله گذاری اجتماعی از ماسک و خودکار شخصی نیز استفاده کنند.

یزدانپناه با اشاره به اینکه برخی افراد برای تبلیغات و تشویق مردم به رای دادن به کاندیدای مورد نظر خود، مقابل شعب اخذ رای تجمع می‌کنند، افزود: رای دهندگان برای حفظ سلامتی خود و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا پس از رای دادن بلافاصله شعب اخذ رای را ترک کرده و از شرکت در تجمعات مقابل حوزه‌های راگیری خودداری کنند.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.