سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یورش اشغالگران صهیونیست به عروسی فلسطینیان + فیلم

منابع محلی فلسطین اعلام کردند نظامیان صهیونیست به یک مراسم عروسی در دیر الاسد حمله کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شهاب، نظامیان صهیونیست با حمله به یک مراسم عروسی در منطقه «دیر الاسد» واقع در اراضی اشغالی، یک فلسطینی را زخمی کردند.

مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی نیز از زخمی شدن یک نظامی و آتش گرفتن ۲ ماشین پلیس این رژیم در درگیری اخیر خبر داد.

مردم فلسطینی اراضی اشغالی ۴۸ در اعتراض به این خشونت‌ها یک ماشین پلیس که متعلق به نظامیان رژیم صهیونیستی بود را به آتش کشیدند. نظامیان صهیونیست نیز برای پراکنده کردن این اجتماعات از گاز اشک‌آور استفاده کردند.

در منطقه «باب العامود» نیز جوانان فلسطینی در اعتراض به توهین‌هایی که شهرک‌نشینان اشغالگر به پیامبر اسلام می‌کردند با نظامیان این رژیم درگیر شدند. پس از افزایش توهین‌های اشغالگران به پیامبر بزرگ اسلام، مردم منطقه «باب العامود» برای دفاع از پیامبر اسلام فراخوان دادند.

بعد از روی کار آمدن «نفتالی بنت» نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی نه‌تنها از شدت درگیری میان نظامیان صهیونیست‌ و فلسطینیان کم نشده است بلکه هر روز تنش‌های جدیدی گزارش می‌شود.

محمود الزهار، از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در این خصوص اعلام کرد دولت جدید رژیم صهیونیستی برای بالا بردن شانس خود به زیان ملت فلسطین تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۰۸:۴۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
به والله قسم به والله قسم به والله قسم صهیونیستهای نکبت ملعونین کافر شیطان صفتان منتظر ورود ناگهانی و بی خبر همه جبهه های مقاومت اسلامی امت واحده رسول الله ص متحد یکپارچه از سر تا سر جهان اسلام برای فتح نهایی و آزاد سازی فلسطین اشغالی و قدس شریف توسط انتفاضه آخر سیف القدس ذالفقار خیبر کن پایان دهنده و تمام کننده باشید ای صهیونیستهای موذی خبیثان کثیفان نکبتهای جنایتکاران به زودی زود همگیتان به زباله دان تاریخ بشری انداخته خواهید شد و اربابانتان و همپیمانانتان هم هیچ غلطی نمی توانند بکنند که اگر غلط زیادی بکنند و بخواهند همانند هتادو اندی سال قبل از شما حمایت همه جانبه کنند روز روشن زیبای کشورهای امن و امانشان به شبهای تیره و تار سیاه و خاکستری از دود خون و آتش تبدیل خواهد شد و با طناب پوسیده شما صهیونیستها جهانشون نابود خواهد شد و به ته چاه فاضلاب جهنمیشان فرو خواهند رفت شما صهیونیستها برای اربابانتان و همپیمانانتان دیگر مهره سوخته و پر ضرر و زیان و پر خطر و پر ریسک برای کشورهاشون و ملتهاشون محسوب می شوید همانند حزب بعث ملعون عراق که مهره سوخته شده بود هستید که خودشان برش داشتند این را در 70 سال و اندی تجربه کرده اند که بخاطر شما صهیونیستهای اشغالگر هزینهای کلانی را مداوم از دست داده اند در منطقه خاور میانه اسلامی . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
عمار
۱۲:۰۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
به والله قسم به والله قسم به والله قسم صهیونیستهای نکبت ملعونین کافر شیطان صفتان منتظر ورود ناگهانی و بی خبر همه جبهه های مقاومت اسلامی امت واحده رسول الله ص متحد یکپارچه از سر تا سر جهان اسلام برای فتح نهایی و آزاد سازی فلسطین اشغالی و قدس شریف توسط انتفاضه آخر سیف القدس ذالفقار خیبر کن پایان دهنده و تمام کننده باشید ای صهیونیستهای موذی خبیثان کثیفان نکبتهای جنایتکاران به زودی زود همگیتان به زباله دان تاریخ بشری انداخته خواهید شد و اربابانتان و همپیمانانتان هم هیچ غلطی نمی توانند بکنند که اگر غلط زیادی بکنند و بخواهند همانند هفتادو اندی سال قبل از شما حمایت همه جانبه کنند روز روشن زیبای کشورهای امن و امانشان به شبهای تیره و تار سیاه و خاکستری از دود خون و آتش تبدیل خواهد شد و با طناب پوسیده شما صهیونیستها جهانشون نابود خواهد شد و به ته چاه فاضلاب جهنمیشان فرو خواهند رفت شما صهیونیستها برای اربابانتان و همپیمانانتان دیگر مهره سوخته و پر ضرر و زیان و پر خطر و پر ریسک برای کشورهاشون و ملتهاشون محسوب می شوید همانند حزب بعث ملعون عراق که مهره سوخته شده بود هستید که خودشان برش داشتند این را در 70 سال و اندی تجربه کرده اند که بخاطر شما صهیونیستهای اشغالگر هزینهای کلانی را مداوم از دست داده اند در منطقه خاور میانه اسلامی . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .