نماینده سوریه در سازمان ملل: شورای امنیت، مشوق تجاوزهای رژیم صهیونیستی است

بسام صباع گفت: شکست شورای امنیت در انجام وظایف خود، رژیم اشغالگر اسرائیل را به تکرار تجاوزهایش علیه سوریه تشویق می کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سانا، بسام صباغ، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در نامه ای به شورای امنیت در اعتراض به تجاوز اخیر رژیم صهیوینستی به سوریه تاکید کرد: تداوم این گونه تجاوزهای رژیم صهیونیستی به سوریه، لبنان و فلسطین دوباره ما را به یاد ناکامی های شورای امنیت در انجام مسئولیت هایش برای حفظ صلح و امنیت بین الملل می اندازد.

بسام صباغ تصریح کرد: شورای امنیت از ملزم کردن رژیم اشغالگر به قوانین بین المللی و پایان دادن به اشغال سرزمین های عربی که عامل اصلی تداوم بی ثباتی در منطقه ماست، عاجز مانده است.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل خاطر نشان کرد: ناکامی شورای امنیت در انجام مسئولیت های خود و حمایت های بی حد و حصر آمریکا از رژیم اشغالگر اسرائیل، این رژیم را به تداوم تجاوزهایش علیه سرزمین های سوری و نقض قطعنامه های بین المللی تشویق می کند.

گفتنی است رژیم صهیونیستی طی هفته های اخیر بارها اقدام به نقض حاکمیت سرزمینی سوریه و لبنان کرده است. این اقدامات با چراغ سبز آمریکا و کشورهای غربی همراه بوده است. سازمان های بین المللی مانند سازمان ملل نیز که ابزاری در دستان قدرت های بزرگ هستند هیچ واکنشی به این موضوع نشان نمی دهند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار