سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش بیش از یازده میلیارد و هفتصد میلیون ریال کتاب در طرح بهارانه کتاب آذربایجان شرقی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از فروش بیش از یازده میلیارد و هفتصد میلیون ریال کتاب در طرح بهارانه کتاب آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سیدقاسم ناظمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: این دوره از طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با عنوان بهارانه کتاب ۱۴۰۰ از ۱۷ لغایت ۲۵ خردادماه جاری در کتابفروشی‌های عضو طرح در سراسر کشور اجرا شد و ۵۹ کتابفروشی از استان نیز در این طرح مشارکت کردند.

اوافزود: در این دوره ۳۹ کتابفروشی از تبریز و ۲۰ کتابفروشی از شهرستان‌های ملکان، عجب شیر، مراغه، بناب، چاراویماق، هشترود، اسکو، شبستر، میانه، مرند و بستان آباد مشارکت کردند و کتابفروشی‌های شهر کتاب تبریز، شایسته، توحید، بانک کتاب تبریز، حامد و پاتوق کتاب به ترتیب بیشترین فروش را داشته اند.

اوادامه داد: در طول مدت برگزاری طرح بهارانه کتاب در استان بیست هزار و هفتصد و پنجاه و پنج نسخه کتاب به ارزش یازده میلیارد و هفتصد و یازده میلیون و نود هزار ریال فروخته شد که در نوع خود نسبت به طرح‌های فصلی گذشته بی سابقه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در این طرح علاقه‌مندان کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کردند.

گفتنی است هفت درصد از کل کتابفروشی‌های کشور به آذربایجان شرقی اختصاص دارد و در طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰ نیز پنج درصد فروش کل کشور به این استان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.