سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با نصب "انتخاب ایران" نزدیکترین شعبه اخذ رای را مشاهده و مراجعه کنید

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد گفت: انتخاب ایران سامانه‌ای برای معرفی نزدیک‌ترین و خلوت‌ترین شعب اخذ رای به شهروندان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد حسین زارع رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد از راه اندازی سامانه انتخاب ایران برای اطلاع رای دهندگان از نزدیک‌ترین و خلوت‌ترین شعب اخذ رای به محل استقرار خویش، خبرداد.

زارع افزود: این سامانه، مناسب‌ترین شعبه‌ها از نظر تراکم افراد در شعبه و مسافت شعبه تا محل حضور رای دهنده را نمایش می‌دهد تا افراد از کوتاه‌ترین مسیر، به شعب خلوت اخذ رأی برسند.

او ادامه داد: پس از ورود به سامانه مذکور و روشن کردن مکان (Location) تلفن همراه، سه شعبه نزدیک و خلوت؛ در شعاع یک و نیم کیلومتری تعیین و اولویت بندی می‌شود، که بر این اساس شهروندان می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن به یکی از نزدیکترین شعبه اخذ رای مراجعه نموده و رای خود را به صندوق‌های اخذ رای بیندازند.

رئیس کمیته فناوری انتخابات استان دیگر قابلیت سامانه «انتخاب ایران» را نمایش اطلاعات نامزد‌های ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا عنوان کرد.

او بیان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی entekhabiran.moi.ir از قابلیت‌ها و بخش‌های پیش بینی شده در این سامانه استفاده کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.