سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای تندیس رضایتمندی مشتری به شرکت مخابرات ایران

شرکت مخابرات ایران به دلیل رفع موانع تولید، اشتغال و ارتقای جایگاه کیفیت، تندیس رضایتمندی مشتری دریافت کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید اشاعه فرهنگ اجرای کامل سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی و بررسی موانع تولید و صادرات به جهت رفع موانع دست و پاگیر تولید و اشتغال، با حضور شرکت‌های برتر دولتی و خصوصی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، تحقق سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی و رسیدن به رشد اقتصادی مورد نظر در برنامه ششم توسعه نیازمند الزاماتی هست که عمده‌ترین آن‌ها اشاعه فرهنگ اجرای کامل سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی، تبیین توسعه ارتباطات بین‌المللی و جذب سرمایه‌های خارجی، بررسی موانع تولید و صادرات به جهت رفع موانع دست و پاگیر تولید و اشتغال نیازمند پیش زمینه‌هایی است که با برگزاری این همایش راهکار‌های تحقق آن به صورت تخصصی بررسی شد.

ارتقای جایگاه کیفیت و بهره‌وری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرف کننده و در بین آحاد مردم، ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، بررسی رفع خلا‌های قانونی اشتغال و در صورت لزوم تصویب طرح‌های لازم از جمله راهکار‌های ارائه شده در این مراسم به منظور تحقق رضایتمندی مشتری بود.

بر اساس این گزارش، از آنجا که یکی از ارکان مهم جهت رسیدن به این الزامات، افزایش بلوغ سازمانی مدیران، رؤسا و مشاوران صنعت و اقتصاد کشور است، پس از برگزاری سه دوره از همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با مشارکت و حمایت دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی کشور، چهارمین دوره این همایش ملی با رویکرد رضایتمندی مشتری و با تقدیر از شرکت‌های برتر در این حوزه برگزار شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.