سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آیین اهدای جهیزیه به زوج های جوان در چهارمحال وبختیاری+فیلم

آیین اهدای جهیزیه به زوج های جوان نیازمند به همت سپاه قمربنی هاشم(ع) همزمان با دهه کرامت در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و اشتغال، خدمات پزشکی، درمانی و آموزشی، کمک به مردم در شرایط مختلف و سخت ازجمله سیل، زلزله و...، خدمت رسانی به کادر درمان و نیازمندان در ایام شیوع ویروس کرونا، اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با کوید ۱۹، گوشه‌ای از خدمات انجام شده در استان  است.

او افزود: علاوه بر ۱۰۰ سری جهیزیه که به زوج‌های جوان نیازمند از طرف مقام معظم رهبری هدیه می‌شود، با همت بسیج سازندگی، قرارگاه جهادی امام رضا (ع) و خیرین، ۷۰ سری جهیزیه در بخش بازفت، ۳۰ سری جهیزیه در صمصامی و ۷۰ سری جهیزیه هم در شهرستان لردگان تاکنون تقدیم زوج‌های جوان نیازمند شده است.


بیشتر بخوانید


اکبری اضافه کرد: همزمان با دهه کرامت ۱۹۲ گروه جهادی در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی و پزشکی به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

او ادامه داد: اهدای دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه، افتتاح چندین کارگاه اشتغالزایی با ایجادشغل برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۰ نفر بصورت غیرمستقیم، راه اندازی بیست و ششمین تعاونی و تجهیز ۳۰ پایگاه و افتتاح خانه مسکونی مددجویان، از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت دهه کرامت با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.