سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اصفهان:

فعالیت استانداری اصفهان در انتخابات تنها بر اساس تعریف قانون است

استاندار اصفهان گفت: فعالیت استانداری در انتخابات تنها بر اساس تعریف قانون خواهد بود تا شاهد برگزاری به شکل مطلوب و سالم باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در ستاد انتخابات استان اصفهان در محل استانداری گفت: وظیفه استانداری و فرمانداری‌ها درانتخابات، هماهنگی، سیاست‌گذاری و پیگیری بر مبنای تعریف و تاکید قانون است.

او با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات مناسب تمامی دستگاه‌های مربوطه در چند وقت اخیر اضافه کرد: در دوره پیش رو نوآوری و تمهیدات خاصی اندیشیده شده تا بتوانیم انتخابات را به نحو احسن برگزار کنیم.

استاندار اصفهان با تاکید بر اهمیت امانتداری از آرا اضافه کرد: دیدگاه و بیانات همه مسئولان باید برای اعتمادسازی و حفظ و صیانت از آرای مردم باشد.

رضایی با اشاره به اینکه تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات روز جمعه تصریح کرد: امیدواریم با همکاری همگان شاهد انتخاباتی پرشور با حضور تمامی اقشار مردم باشیم.

او با بیان اینکه تمهیدات لازم بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در روز انتخابات اتخاذ شده است گفت: سیاست استانداری برگزاری انتخابات با حفظ سلامتی مردم خواهد بود.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: بسیاری از اقدامات متناسب با برگزاری انتخابات از جمله جلسات با اعضا از مهر و آبان سال گذشته آغاز شد.

علی اصغر رفیعی نژاد افزود: همواره دیدگاهمان ترغیب و تشویق حداکثری و ایفای نقش درست و مناسب برای انتخاباتی در خور شان و پرشور بوده است.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهری، روستایی و عشایری و میاندوره‌ای پنجمین دوره خُبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

شمار واجدان شرایط رای دادن در این استان در انتخابات پیشِ رو سه میلیون و ۶۳۴ هزار و ۱۱۴ نفر است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.