سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برقی که به جان صنعتی‌های اشتهارد افتاد

رئیس اتاق بازرگانی البرز گفت: قطعی برق سبب دل آزردگی صنعتگران اشتهارد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، پرهام رضایی، رئیس اتاق بازرگانی البرز در هفتاد و هشتمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان البرز که به ریاست استاندار و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استان و جمعی از مدیران دولتی البرز برگزار شد با بیان این که قطعی برق سبب دل آزردگی صنعتگران اشتهارد شده است، گفت: در حال حاضر یکی از مسائل بسیار مهم در کل کشور بحث اقتصاد و معیشت مردم است.

او با بیان این که تورم ایجاد شده در کشور به دلیل عواملی از جمله تحریم‌های ظالمانه و شیوع بیماری کرونا وضعیت معیشتی مردم را تحت تاثیر قرار داده است، افزود: به دنبال اعمال محدودیت‌های ناشی از کرونا ضمن تضعیف روابط اقتصادی مان با کشور‌هایی که مراودات تجاری داشتیم، تراز تجاری ما هم نسبت به قبل کمتر شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز گفت: سال گذشته با کمک و پیگیر‌ی های استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی استان و مدیران دولتی مرتبط به مباحث اقتصادی، البرز به رشدقابل ملاحظه‌ای در صادرات دست یافت.

او افزود: تامین زیرساخت‌ها از جمله برق رسانی و عدم وقفه در این فرآیند به عنوان خوراک اولیه بخش صنعت و تولید مطرح است، اگر کار تولید به درستی انجام نشود به یقین مراودات تجاری از جمله صادرات هم نخواهیم داشت.

انتهای پیام/د.خ

برچسب ها: شهرک صنعتی ، قطعی برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.