سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نکاتی برای گچ کاری و کناف سقف های گنبدی

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید برآورد قیمت گچکاری  را در شهر خودتان داشته باشید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آیا می خواهید یک سقف گنبدی شکل را گچ کاری کنید؟ در این صورت کارتان سخت می شود، مخصوصا اگر مهارت های گچ کاری شما کمی محدود باشد. مثلا نصب صفحات کناف می تواند برای یک تازه کار سخت باشد. در حالی که گنبدی بودن سقف می تواند کار را بیش از پیش سخت کند. 

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید برآورد قیمت گچکاری  را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال یک کناف کار در تهران باشید می‌توانید درخواست کناف ساختمان ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

در چنین شرایطی بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید چون در این صورت به نتیجه مورد نظر دست می یابید. با این حال در صورتی که شیب سقف چندان زیاد نیست می توانید خودتان دست به کار شوید. گچ کاری سقفی گنبدی با شیب کم آسان تر است. یادتان باشد برای بهتر شدن نتیجه کارتان بهتر است از کسی کمک بگیرید. در صورتی که کسی به شما کمک کند کار بهتر پیش رفته و مطمئن می شوید که خطایی بروز نمی کند چون وقتی شما مشغول کار هستید یک نفر دیگر بر کارها نظرات می کند. در این صورت وضعیت سقف را بررسی کرده و سپس شروع به کار می کنید، نه اینکه مستقیما کناف را وصل کنید و چه بسا نتیجه مورد نظر حاصل نشود. 

نکته مهم دیگر این است که صفحات بلندتری را نصب کنید. چون در این صورت می توانید مقدار زیاد آمده را برش دهید. در این صورت مطمئن می شوید که برای قسمت منحنی سقف صفحه کناف کم نیامده است. هیچ چیز بدتر از این نیست که پس از اتمام کار متوجه کوتاه بودن صفحه کناف شوید. مسلما چنین نتیجه ای می توانید افراد حرفه ای را هم ناامید کند، چه برسد به تازه کار. 

برخی از افراد پس از اتمام کار با دستمال یا اسفنج خیس روی گچ را می مالند تا از منحنی بودن صفحه مطمئن شوند. در حالی که می توانید این کار را فقط یکی دوبار انجام دهید نه چند بار. در صورتی که کناف خوب نصب شده باشد این کار صدمه ای وارد نمی کند. 

در نهایت خواهید دید نصب کناف روی سقف گنبدی گرچه کار سخت و طاقت فرسایی است اما با وجود دنبال کردن نکات و داشتن صبر و شکیبایی می تواند نتیجه مثبت حاصل کند. در این صورت خودتان توانسته اید سقف خانه تان را زیباتر کنید. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: نبض بازار ، گچ کاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.