سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمره قبولی بهزیستی البرز در ایجاد اشتغال

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: بهزیستی استان البرز سال گذشته برای مددجویان خود ۲۴۶۵ شغل ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، دکتر اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: اشتغال ایجاد شده و ثبت شده در سامانه پورتال استان البرز در سال ۹۹ به تعداد ۲۴۶۵ نفر بوده که از این تعداد اشتغال ۲۰۳۶ نفر از طریق پرداخت وام‌های خوداشتغالی، مشاغل خانگی و کارفرمایی، استخدام ۳٪ معلولین در دستگاه‌های دولتی، جذب نیرو در کاریابی‌ها، مراکز غیر دولتی ماده ۲۶ و ماده ۲۸، گروه همیار و تعاونی‌های فراگیر بوده است و تعداد ۴۲۹ نفر دیگر نیز از طریق پرداخت حق بیمه خویش فرمایی، کارفرمایی و تثبیت مشاغل مددجویان اشتغال پیدا کردند.

او افزود: از طریق اعلام شماره تماس و راه اندازی سامانه و ارسال پیامک به مددجویان متقاضی شغل از میان زنان سرپرست خانوار، فرزندان ترخیصی، معلولین قابل بازتوان و معتادین بهبود یافته در استان البرز و شهرستان ها‌ی تابعه تعداد ۵۰۰ نفر از مددجویان متقاضی شناسایی شدند.

حیدری گفت: از این تعداد ۱۸۳ نفر جذب و مابقی در مرحله ارزیابی نیرو در شرکت‌های مذکور می‌باشند که نتیجه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

او در خصوص پرداخت وام‌های بهزیستی از محل بند "ب" تبصره ۱۶ قانون بودجه در استان البرز، افزود: از این طریق در سال ۹۹ تعداد ۱۱۹۹ نفر به مبلغ ۵۵ میلیاردو ۴۱۹ میلیون تومان از گروه هدف بهزیستی تسهیلات دریافت کردند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز در پایان گفت: مددجویان تحت پوشش بهزیستی البرز می توانند عدد ۱ را به شماره ۰۹۹۲۸۵۲۸۰۰۹ ارسال کنند و همکاران ما در اسرع وقت با آنان تماس می گیرند و پس از دریافت شرایط و رزومه، آنان را به کارفرمایان، کارخانجات و کارگاه‌های مرتبط با شرایط ایشان معرفی خواهند کرد.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محسن
۲۰:۴۵ ۲۳ آبان ۱۴۰۰
مستمری بهزیستی خیلی کم هست رسیدگی کنیدبه مشکلات معلولین صرعی بهزیستی.