مدیرکل بهزیستی البرز از تزریق واکسن کرونا به یک هزارو ۳۷۱ سالمند، معلول و کارکنان مراکز نگهداری مددجویان این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، اسدالله حیدری،  مدیرکل بهزیستی البرز با بیان این که تزریق واکسن کرونا به یک هزارو ۳۷۱ سالمند، معلول و کارکنان مراکز نگهداری مددجویان این استان زده شده استگفت: از مجموع این آمار ۶۸۴ نفر سالمند، ۵۷۰ نفر کارکنان  درمان شاغل در مراکز نگهداری سالمندان ، ۱۰۵ معلول جسمی و حرکتی و ۷۵ نیروی  خدمات انسانی خدمات به مددجویان واکسینه شدند.

مدیرکل بهزیستی البرز افزود: تزریق واکسن فقط برای افرادی که در مراکز تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان البرز قرار داشتند هر یک به میزان ۲ دوز انجام شده است.

حیدری  گفت: استان البرز دارای ۱۹ مرکز نگهداری سالمندان ، ۱۳ مرکز نگهداری معلولان ذهنی ، یک مرکز نگهداری معلولان  جسمی-حرکتی ، ۱۸ مرکز اعصاب و روان و ۲ مرکز خانه های کوچک ذهنی است که طرح واکسیناسیون کرونا به محض تخصیص سهیمه واکسن جدید به  تدریج در تمام این بخش ها انجام خواهد شد.

او افزود: اکنون یک هزارو ۷۰۳ نیروی امدادگر بهزیستی  در مراکز  نگهداری سالمندان و معلولان به این افراد خدمات رسانی می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.