سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی:

انتخاب اصلح کمک به رفع مشکلات کشور است

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با انتخاب فرد اصلح به رفع مشکلات و تغییر در کشور کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با انتخاب فرد اصلح به رفع مشکلات و تغییر در کشور کمک کنیم.

حجت الاسلام سبزی افزود: هر رای مردم مانند یک موشکی بر قلب استکبار و دشمنانی که چشم دیدن این نظام مقدس و مردم ما را ندارند تلقی می‌شود و مشکلات کشور با حضور حداکثری قابل رفع است.

او اضافه کرد: استعداد‌ها و ظرفیت‌های خوبی در کشور برای تحول و تغییر وجود دارد که با انتخاب فرد اصلح و بکار گیری منابع عظیم خدادادی، می‌توانیم، به کاهش مشکلات و تنگنا‌های مردم کمک دوچندانی کنیم.

۲۸ خرداد ماه در استان مرکزی علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم برگزار خواهد شد و نامزد‌های این انتخابات مشغول تبلیغات انتخاباتی هستند تا خود را بیشتر به مردم معرفی کنند و شانس انتخاب شدن شان را افزایش دهند.

یک میلیون و ۹۸ هزار و ۳۶۶ نفر واجد شرایط رای در استان مرکزی فرصت دارند در روز ۲۸ خرداد در پای صندوق‌های رای حضور یابند و به نامزد انتخاباتی مد نظرشان رای دهند.

از مجموع رای دهندگان ۲۳ هزار و ۴۰۳ نفر به عنوان رای اولی هستند و برای اولین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.

اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: همه اقلام انتخاباتی از جمله تعرفه‌ها و دستورالعمل‌های تبلیغات از وزارت کشور تحویل گرفته شده و به فرمانداری‌ها و بخش داری‌ها تحویل داده شده است تا همه دستگاه‌ها با رعایت دستورالعمل‌ها در چارچوب قانون حرکت کنند.

اکرمی با اشاره به اتخاذ تمهیدات بهداشتی افزود: تمامی تمهیدات بهداشتی برای انتخابات ایمن پیش بینی شده است و امیدواریم مردم با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمن را مایوس کنند.

میرزایی فرماندار ساوه نیز گفت: در انتخابات ۲۸ خرداد، حدود ۱۹۱ هزار و ۹۷۶ نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند که کار اخذ آرا مردم ازطریق ۱۵۹ شعبه‌ی در نظر گرفته شده، شامل ۱۰۱ شعبه ثابت و ۵۸ شعبه سیاراست، صورت خواهد گرفت.

میرزایی افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای همه مجریان و دستندرکان به عنوان یک اصل مهم و اساسی است که امیدواریم با حضور آحاد مردم در پای صندوق‌های رای تحقق پذیرد.

مردم ساوه نیز حضور و مشارکت در انتخابات روز جمعه را حق خود برای تعیین سرنوشت کشورشان می‌دانند که می‌توانند نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب کنند.

گفتنی است کار برگزاری انتخابات ۲۸ خردا ماه در شهرستان ساوه توسط ۱۱۵۴ نفر در هیئت‌های اجرایی، بازرسی و نظارت انجام خواهد شد.

انتهای پیام / ج

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.