سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابری: کادر فنی تیم ملی فوتسال مشکلی با زمان شروع بازی‌های لیگ ندارد

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال درباره آخرین وضعیت مسابقات لیگ، قبل از شروع جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این که تیم ملی بعد از مسابقات جام جهانی لیتوانی باید در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا شرکت کند، گفت: امسال سال بسیار شلوغی برای فوتسال ایران است. ما بعد از بازی‌های جام جهانی، مسابقات مقدماتی جام ملت‌ها و جام ملت‌ها را در پیش داریم و ملی پوشان کشورمان باید در آن رقابت‌ها شرکت کنند. طبق برنامه ریزی انجام شده تا یک هفته قبل از اعزام تیم ملی فوتسال به مسابقات مقدماتی جام ملت‌ها، ما بازی‌های لیگ را برگزار می‌کنیم و بلافاصله بعد از پایان این رقابت‌ها دوباره مسابقات لیگ را از سر خواهیم گرفت.

کادر فنی تیم ملی فوتسال مشکلی با زمان شروع بازی‌های لیگ ندارد

سرپرست سازمان لیگ فوتسال درباره مسابقات فصل بعد لیگ برتر که قرار است از ۷ مرداد آغاز شود، اظهار داشت: این تصمیمی بود که با مشورت اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال گرفته شد. این جزئی از اختیارات سازمان لیگ است که هر زمانی بخواهد می‌تواند مسابقات لیگ برتر را شروع کند. در جلسه‌ای که روز دوشنبه با اعضای هیئت رئیسه داشتیم، مقرر شد فصل جدید مسابقات لیگ برتر از روز پنجشنبه ۷ مرداد ماه و قبل از آغاز جام جهانی شروع شود. نامه نگاری‌های مربوط به شروع لیگ را با کمیته فوتسال و کادر فنی تیم ملی انجام داده ایم و خوشبختانه آن‌ها با زمان برگزاری مسابقات لیگ هیچ مشکلی نداشتند.

حضور تماشاگران در سالن منوط به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا است

جابری درباره حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر بیان کرد: حضور تماشاگران در سالن مسابقات، منوط به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا است. چنانچه آن‌ها تصمیم بگیرند بازی‌های فصل بعد با حضور تماشاگران برگزار شود، ما ابلاغیه آن را به محض دریافت به باشگاه‌ها ارسال خواهیم کرد. تا امروز چنین نامه‌ای به دست ما نرسیده است و هر زمان که ابلاغیه آن صادر شود، به باشگاه اعلام خواهیم کرد.

کمیته انضباطی چند نفر از اعضای تیم های پیمان شاهرود و مقاومت تهران را محروم کرد

سرپرست سازمان لیگ فوتسال درباره درگیری‌های به وجود آمده در بازی تیم های پیمان شاهرود و مقاومت تهران که منجر شد چندین بازیکن به بیمارستان منتقل شوند نیز گفت: در چارچوب مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال  بین ۲ تیم پیمان شاهرود و مقاومت تهران درگیری ایجاد شد. گزارش آن بازی توسط نماینده و ناظر برای ما ارسال شد و ما هم گزارش مسابقه را به کمیته انضباطی فرستادیم. این کمیته دستور موقت داد و چند نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی هر ۲ تیم را محروم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.