سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالناصر همتی در گفتگوی تلویزیونی با البرزی ها؛

تغییر ریل اقتصاد کشور اولین هدف من است + فیلم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تغییر ریل اقتصاد کشور و بازنگری در نحوه نگرش به اداره جامعه از اولویت‌های برنامه کاری اینجانب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عبدالناصر همتی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شبکه البرز با اشاره به این که بسیاری از خانواده‌های جانباختگان کرونا حتی نتوانستد برای عزیزانشان مراسم سوگواری بگیرند، گفت: در صورتی که توسط مردم به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوم، تلاش می‌کنم فرایند واکسیناسیون سریع و عادلانه به نتیجه برسد تا این بلا از سر مردم کوتاه شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه در پاسخ به این که چرا وارد رقابت عرصه ریاست جمهوری شده است، افزود: واقعیت این است شرایط کنونی اقتصاد کشور مطلوب نیست و اگر همین روند ادامه داشته باشد، ممکن است نتایج بدتری حاصل شود.

همتی گفت: در حال حاضر تحت تاثیر تحریم و مشکلات مدیریتی، مردم گرفتار مشکلات معیشتی و بیکاری هستند و به معنای واقعی تحت فشار قرار دارند.

او با بیان این که تغییر ریل اقتصاد کشور اولین هدف من است، افزود: متاسفانه در حال حاضر اقتصاد کشور بیش از حد تحت تاثیر سیاست قرار دارد و نگاه سیاسی اقتصاد را مختل کرده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که متاسفانه نگرش اقتصادی در بین مسئولان کشور بسیار کم رنگ است، گفت: در دنیا مسئولان سیاست را در خدمت اقتصاد قرار داده اند، ولی در ایران این طور نیست، در اصل هر اقدامی که در کشور انجام می‌گیرد باید به نفع جیب مردم باشد و این طور نباشد، چون هدف مردم از حضور در پای صندوق‌های رای این نیست که از نظر اجتماعی محدودتر و از لحاظ اقتصادی ضعیف‌تر بشوند.

همتی افزود: من طی ۴۰ سال گذشته در اکثر بنگاه‌های بزرگ اقتصادی کشور مسئولیت داشتم و مشکلات این حوزه را به خوبی می‌دانم،هدف من از ورود به این عرصه این بوده که بتوانم اقتصاد کشور را روی ریل درست هدایت کنم.

او افزود: من برخلاف رئیس جمهور‌های پیشین که به خاطر این که بتوانند چهار سال دوم هم رای بیاورند با برخی مصلحت کاری‌ها اقدامات اصلاحی را عقب انداختند، نیستم و تنها می‌خواهم چهار سال رئیس جمهور باشم.

انتهای پیام/ر .ن

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.